Eerder de richtlijnen wat strenger maken, zodat we de echt mooi resultaat krijgen.
Ik heb bijvoorbeeld de foto geschoten met een Canon spiegelreflex.
Ach, het was tenslotte een opmerking
die van jou is wel goeie kwaliteit , maar ik denk dat als je een mooie header foto wil dat je dan beter een complete brommer op de foto kan hebben dus van een afstand zodat als je hem op de header heb dat de hele brommer in beeld is (geen haat op je foto ofzoDRD 85 J-Man schreef:Het is niet de bedoeling om de creativiteit te betuttelen![]()
Eerder de richtlijnen wat strenger maken, zodat we de echt mooi resultaat krijgen.
Ach, het was tenslotte een opmerking
Daarom zei ik ook 'zelfde als ik'J03P schreef:Praat niet over lui man, jij hebt niet eens een avatar.Frenk schreef:Veel mensen zijn ook gewoon te lui
Luie draak
Het is smaadgprrijder schreef:die van jou is wel goeie kwaliteit , maar ik denk dat als je een mooie header foto wil dat je dan beter een complete brommer op de foto kan hebben dus van een afstand zodat als je hem op de header heb dat de hele brommer in beeld is (geen haat op je foto ofzoDRD 85 J-Man schreef:Het is niet de bedoeling om de creativiteit te betuttelen![]()
Ach, het was tenslotte een opmerking)
royvi schreef:Nee.
Pieke schreef: Ik hou van tieten