Het Ongelukken Topic

Hier kun je al je off-topic of niet Derbi gerichte berichten kwijt.
DerbiRyder#85
Banden plakker
Vervoersmiddel: Sparen voor DRD #85 '09

Re: Het Ongelukken Topic

Ongelezen bericht door DerbiRyder#85 »

*change*

bericht heb ik verwijderd heeft geen nut meer, dader bleek een kennis van iemand uit een wijk te zijn en die woont te verweg.

die iemand uit de buurt doet geen uitlatingen over waar de dader zich bevind.
politie heeft niks en heeft de zaak geseponneerd als je het zo noemt.
Laatst gewijzigd door DerbiRyder#85 op ma 21 mar 2011, 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.
there is no power like the RED power

DERBI for live
offroad
Pro tuner
Vervoersmiddel: aixam 500.4 fantic cabbelero tpr 86

Ongelezen bericht door offroad »

lullig voor je
maar was het een inrit van een huis dan kun je er zo weer heen gaan en kijken wie er woont
die eikel die door is gereden
Afbeelding
binnendoor is nooit om
hendry_94
Pro tuner
Vervoersmiddel: vw polo 6n2 comfortline

Ongelezen bericht door hendry_94 »

maar je kunt je brommer toch wel weerkrijgen toch???
voor bijv het blok enzo...
kun je nog een schade drd kopen en met jouw onderdelen weer klaarmaken
kost denk ik niet zoveel als een andere drd
Live To Ride, Ride To Live!!
Xtreme sm
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi senda Xtreme sm 2006

Ongelezen bericht door Xtreme sm »

offroad schreef:lullig voor je
maar was het een inrit van een huis dan kun je er zo weer heen gaan en kijken wie er woont
idd als je het aders niet door de klap vergeten bent :mrgreen:
sendapower schreef:maar je kunt je brommer toch wel weerkrijgen toch???
ja, je kan er altijd wel wat vanaf halen, de rest proberen te repareren en anders naar de oud ijzer boer, levert weer een frietje op :lol:
Xtreme sm
Pro tuner

offroad schreef:lullig voor je
idd als je het aders niet door de klap vergeten bent :mrgreen:
sendapower schreef:maar je kunt je brommer toch wel weerkrijgen toch???
ja, je kan er altijd wel wat vanaf halen, de rest proberen te repareren en anders naar de oud ijzer boer, levert weer een frietje op :lol:
royvi
Pro tuner
Vervoersmiddel: Honda CR125R & VW Polo 6n2 1.9D

Ongelezen bericht door royvi »

DerbiRyder#85 schreef:beste DF'S

(dit is op een zaterdag gebeurd mits onduidelijk)

het moest er bij mij ook van komen om een ongeluk te krijgen, ben 100m na een rotonde aangereden door een auto.
die kwam notabene uit een uitrit, de meneer/mevrouw is ervandoor gereden en ik heb zelf nog de politie kunnen bellen met trillende handen en kop pijn en nog meer letsel. Boven dat alles is mijn DRD #85 naar de knoppen even een beetje opsommen:
frontpanel+dashboard in 1000 stukjes, achterbrug verbogen, lichten kapot, MK Thrower zwaar ingedeukt en Shiro cheyenne helm ingedeukt. lig momenteel het ziekenhuis voor medisch onderzoek en natuurlijk uitleggen aan de politie wat er is gebeurd. Brommer kon letterlijk naar de sloop en zal ik ook niet meer terug zien, ik was ook niet verzekerd tegen zulke schade had alleen WA verzekering.

Hoe het verhaal nu verder gaat weet ik niet en zal ik afmoeten wachten. Politie zal ook niet veel doen, dus dan word het bij deze gewoon overnieuw beginnen met sparen en hopen een DRD #85 weer op de kop te kunnen tikken tegen 2012 aan.
ik neem bij deze ook afscheid van dit forum, zal tegen eind maart weer kunnen posten.

Dat is kut..

Maar, als het goed is krijg jij geld van diegene die jouw aanreed. (als ze de dader te pakken krijgen)
Want jij had voorrang omdat hij uit een uitrit kwam, dus ik zou hier echt achteraan gaan. En bij dat huis aanbellen desnoods samen met de politie(als je ze zover krijgt) en anders een knokploeg.
En doorrijden bij een ongeluk is een misdrijf, de "Ik mag niet schelden van mijn moeder"...
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
JavenDrD
Pro tuner
Vervoersmiddel: 2x retro - Drd Lim. #07 - Tomos

Ongelezen bericht door JavenDrD »

ik zou helemaal gek worden.!
Afbeelding
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig :emo: .
DerbiRyder#85
Banden plakker
Vervoersmiddel: Sparen voor DRD #85 '09

Ongelezen bericht door DerbiRyder#85 »

ik ben ook gek, klinkt misschien gek maar ik zat gewoon echt te huilen omdat mijn brommer weg is en niks van over is, het was een uirit van meerdere uitritten van zo'n grote woonwijk. Na medisch onderzoek is alleen gebleken dat ik veel kneuzingen had verekte arm spieren en een lichte hersenschudding. dat scheelt mij niks het gaat me om die brommer.

ik kan school tenminste hervatten maar dan helaas wel met die achterlijke fiets die ik had afgezworen.
Nood breekt wet, einde dit jaar zal er gewoon weer een DRD #85 op de dam staan bij mij maar dan een jaar jonger een 2009 versie of hopelijk een overjarig 2010 model.

bedankt voor jullie reacties
there is no power like the RED power

DERBI for live
royvi
Pro tuner

Als je die auto rond ziet rijden gelijk kenteken noteren. Politie bellen, afhandelen en dan als alles afgehandelt is bivakmuts kopen en die gast kapot slaan.
:P
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
JavenDrD
Pro tuner

ik zou ook janken.. gelukkig nog nooiit een ongeluk gehad.
Afbeelding
Boeki
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing Special 2007

Ongelezen bericht door Boeki »

Ziek verhaal, gek!

Ben je al op het idee gekomen om die hele woonwijk door te lopen om te kijken of je ergens een auto met schade ziet staan?
Als je uberhaupt nog weet hoe die auto eruit zag.
Of aanbellen bij een huis dat misschien daar op de hoek staat en vragen of ze iets gezien hebben, zullen ook wel wat gehoord hebben.
Open the Throttle and Smile
Xtreme sm
Pro tuner

royvi schreef:Als je die auto rond ziet rijden gelijk kenteken noteren. Politie bellen, afhandelen en dan als alles afgehandelt is bivakmuts kopen en die gast kapot slaan.
:P
:twisted: :lol: :lol:
royvi
Pro tuner

Boeki schreef:Ziek verhaal, gek!

Ben je al op het idee gekomen om die hele woonwijk door te lopen om te kijken of je ergens een auto met schade ziet staan?
Als je uberhaupt nog weet hoe die auto eruit zag.
Of aanbellen bij een huis dat misschien daar op de hoek staat en vragen of ze iets gezien hebben, zullen ook wel wat gehoord hebben.
Ik zou gewoon overal aanbellen, en dan gewoon beginnen en vertellen over de kleur auto. Nog niks vertellen over het ongeluk, maar gewoon met een smoes ofzo.

En ik blijf erbij, als je die gast tegenkomt kapot slaan.
Misschien heb je collega's die samen een knokploegje willen vormen? (die heb ik wel als het nodig zou zijn een keer :P)
Airsal cilinder te koop:
JavenDrD
Pro tuner

ik zou echt ff laten voelen hoe het is om verslagen op straat te liggen door iemand anders en dat diegene je gewoon laat liggen;) helemaal leegplukken. Ik had hem echt keihard voor de rechter gesleept.. Als je het geod doet kan je een paar duizend extra ziektekosten/vergoeding hieruit halen. Gewoon zeggen dat je geesteleijk heel lang ziek bent geweest omdat je het maar niet kon begrijpen dat ie weg was gereden. En hetzelfde bij hem doen.
Afbeelding
the skullkid
Pro tuner
Vervoersmiddel: Je vriendin.

Ongelezen bericht door the skullkid »

JavenDrD schreef:ik zou echt ff laten voelen hoe het is om verslagen op straat te liggen door iemand anders en dat diegene je gewoon laat liggen;) helemaal leegplukken. Ik had hem echt keihard voor de rechter gesleept.. Als je het geod doet kan je een paar duizend extra ziektekosten/vergoeding hieruit halen. Gewoon zeggen dat je geesteleijk heel lang ziek bent geweest omdat je het maar niet kon begrijpen dat ie weg was gereden. En hetzelfde bij hem doen.
inderdaad, en hem dan in een steegje tegen z'n kop kegelen.
royvi
Pro tuner

JavenDrD schreef:ik zou echt ff laten voelen hoe het is om verslagen op straat te liggen door iemand anders en dat diegene je gewoon laat liggen;) helemaal leegplukken. Ik had hem echt keihard voor de rechter gesleept.. Als je het geod doet kan je een paar duizend extra ziektekosten/vergoeding hieruit halen. Gewoon zeggen dat je geesteleijk heel lang ziek bent geweest omdat je het maar niet kon begrijpen dat ie weg was gereden. En hetzelfde bij hem doen.
Het probleem is dus dat hij de dader niet heeft gevonden... :(
Airsal cilinder te koop:
drdwillem
Tuner
Vervoersmiddel: peugeot fox snor

Ongelezen bericht door drdwillem »

waar woon je ergens? en wat voorn auto was et??
JavenDrD
Pro tuner

nee daarom.. nog harder pakken:P
Afbeelding
Xtreme sm
Pro tuner

:lol: :lol: ej mensen als we zo doorgaan zit die gozer zometeen bij zn vader in zn kont en schijt die de bek van zn moeder vol van angst :twisted:

mar dat neemt niet weg dattie gruwijk fout bezig is geweest dus als je em egt op een licht gefrustreerde manier om zijn verontschuldigingen gaat vragen wil ik wel vor je aankloppen hor :mrgreen:
eens kijken of hij weg kan komen met de voorvork van een xtreme in zn reet :roll:
Boeki
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing Special 2007

Ongelezen bericht door Boeki »

Xtreme sm schreef::lol: :lol: ej mensen als we zo doorgaan zit die gozer zometeen bij zn vader in zn kont en schijt die de bek van zn moeder vol van angst :twisted:

mar dat neemt niet weg dattie gruwijk fout bezig is geweest dus als je em egt op een licht gefrustreerde manier om zijn verontschuldigingen gaat vragen wil ik wel vor je aankloppen hor :mrgreen:
eens kijken of hij weg kan komen met de voorvork van een xtreme in zn reet :roll:
:lol: :lol: :lol:

Misschien was het wel een vrouw trouwens. :mrgreen:
Open the Throttle and Smile
Plaats reactie