Succes man!

bulldogpower schreef:Ezasta hier op df weet er ook veel van als je hem mailtjes met deze vraag, kan hij jou precies vertellen wat het inhoud hij heeft familie die raceteam heeft
Hoeveel heb jij hiervoor betaald? Ik had iets meer dan 200 betaald...Xtreme06 schreef:Idd,als je een ongeval kunt vermijden moet je dat ook doen.
OT: 4u rijles geboekt,omdat ik anders mijn praktijkexamen niet mag afleggen![]()
heel raar ik heb helemaal geen rijles gehadXtreme06 schreef:Idd,als je een ongeval kunt vermijden moet je dat ook doen.
OT: 4u rijles geboekt,omdat ik anders mijn praktijkexamen niet mag afleggen![]()
owh nu zie ik het pas je woont in belgie ik dacht al ik heb helemaal geen les gehadXtreme06 schreef:Tis Belgie....
Vroeger moest je gewoon theorie doen en dan binnen een jaar je praktijk afleggen,lekker simpel![]()
Op 1 mei 2013 is de wetgeving veranderd,nu moet je eerst theorie doen,dan 4u rijles(waarvan minstens 2 op de openbare weg) en met dat attest kun je je praktijk examen doen.Dan pas mag je de baan op.
Ik heb de dag voor de regeling veranderde nog vlug mijn voorlopig rijbewijs gehaald(wat nu niet meer bestaat) en omdat ik dus geen vast heb gehaald voor 1 mei moet ik alsnog 4u rijles volgen vóór ik mijn praktijk kan doen en dus vast rijbewijs behalen...
Bij mij was het juist hetzelfde.. Het erge eraan is dat ik 2 keer voor 1 mei ben gegaan, 2 keer brommer in panneXtreme06 schreef:205,-
Verloren tijd en geld eigenlijk aangezien ik al bijna een jaar rij
Hahah bedoelde meer in de zin van even snel optrekken en gas losBoeki schreef:Voor het geven van wat tussengas? Kost dat dan?
Mwah, hij is niet heel klein nee, maar het is juist ideaal voor op de crossbaan. Ik vergeet zo niets en alles is goed beschermd, een koffer zet je zo in de bus namelijk. Wanneer ik de GoPro voor andere dingen meeneem heb ik een ander tasje. Er komt nog een chestmount in. Wat ook handig is, is dat m'n transponder er ook in zit.Boeki schreef:Zelf gemaakt? Vette koffer. Wel een beetje oversized om makkelijk te nemen, of lijkt dat maar zo?