ChrisDrdRacing schreef:Ik ga ook naar vlissingen volgend jaar roc/scalda.HardWithStyle schreef:Volgend schooljaar naar MBO Scheepsvaart in vlissingen
Welke opleiding? Koopvaardij officier?
ChrisDrdRacing schreef:Ik ga ook naar vlissingen volgend jaar roc/scalda.HardWithStyle schreef:Volgend schooljaar naar MBO Scheepsvaart in vlissingen
ja of veel kracht voer of 90 ha land wat klauwen kost. hij verdient meer dan andere boeren heeft ie berekend hahaderbi crd schreef:Wou net zeggen, die moet wel een godsvermogen kwijt zijn aan krachtvoer..farmerontour schreef:in december zat ie op 4,18% eiwit. protiboost/cacaodoppen is die shit haha! volgens mij 6800 dacht ik. veel bijproducten omdat ie maar 45 bunder land heeft met 10 bunder mais. hij kan alle stront kwijt dus dat scheelt. mja nu word dit zon boertopic laten we maar weer even ot gaan:P
Iedereen die hier nog moet beslissen watvoor opleiding ze willen doen en ik loop te stressen om over 4 weken opleidingloos te kunnen zijn
vincent97 schreef:metrakit pro race limited edition, staat ook nog op , only for competition use
Jon schreef:ga eerst maar is normaal leren typen voordat je een gallery aan gaat maken, anders is der helemaal niks van te lezen
Welke school en welk niveau?Cheesetwit schreef:Gisteren sporttest voor VeVa - Vrede en Vakmanschap gehad, veva is een vooropleiding voor als je bij Defensie wilt gaan werken.
Je wordt dus voorbereid op het leven als militair.
Ik ben geslaagd en ga dus volgend jaar lekker bivakkeren in de bossen!
In Apeldoorn, gewoon niv2simson schreef:Welke school en welk niveau?Cheesetwit schreef:Gisteren sporttest voor VeVa - Vrede en Vakmanschap gehad, veva is een vooropleiding voor als je bij Defensie wilt gaan werken.
Ik zit in Harderwijk niv3 grop
Jon schreef:ga eerst maar is normaal leren typen voordat je een gallery aan gaat maken, anders is der helemaal niks van te lezen
Ooh oke Suc6Cheesetwit schreef:In Apeldoorn, gewoon niv2simson schreef:Welke school en welk niveau?Cheesetwit schreef:Gisteren sporttest voor VeVa - Vrede en Vakmanschap gehad, veva is een vooropleiding voor als je bij Defensie wilt gaan werken.
Ik zit in Harderwijk niv3 grop
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
royvi schreef:Wiskunde is nooit leuk, vooral nu niet nu ik aan het tellen ben hoeveel ik weer aan bier heb uitgegeven.......