Gewoon werken, Roy, gewoon werken. (en een beetje handel)
Ja, vijf man. Dat heb je er niet bijverteld.Boeki schreef:Haha gasten ik ben er gewoon apetrots op. Moet er wel bijzeggen dat het bedrag wel meevalt als je het door 5'en deelt, maar dat doet er niet toe.![]()
Gewoon werken, Roy, gewoon werken. (en een beetje handel)
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Jij bent toch 11 ofzo? Je mag niet eens naar WishDaanS schreef:Nieuw besteld: Malossi membraan, Malossi naaldlager 12x16x16
Andere dingen: Flink wat zooi verkocht, geld voor mijn rapport, uitbetaald gekregen door school dn kaartje voor Wish Outdoor
Pak hem Daangemonde schreef:Jij bent toch 11 ofzo? Je mag niet eens naar WishDaanS schreef:Nieuw besteld: Malossi membraan, Malossi naaldlager 12x16x16
Andere dingen: Flink wat zooi verkocht, geld voor mijn rapport, uitbetaald gekregen door school dn kaartje voor Wish Outdoor
Ach hou je kop man, Nick.JvS schreef:Volgens mij is ie 13gemonde schreef:Jij bent toch 11 ofzo? Je mag niet eens naar WishDaanS schreef:Nieuw besteld: Malossi membraan, Malossi naaldlager 12x16x16
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
juist daanDaanS schreef:Jesse, hetzelfde voor jou.
Jullie voelen jezelf wel heel wat he
Goed weerwoord man.JvS schreef:Hahahahahahahaha Daantje snap het niet, he?
spijker95 schreef:Heerlijk strak
Maar ik ben ook heel wat. 20 bijvoorbeeld.DaanS schreef:
Jullie voelen jezelf wel heel wat he?
Nee wilde ik eigenlijk niet zeggen eerst, lijk ik cooler.royvi schreef:Ja, vijf man. Dat heb je er niet bijverteld.Boeki schreef:Haha gasten ik ben er gewoon apetrots op. Moet er wel bijzeggen dat het bedrag wel meevalt als je het door 5'en deelt, maar dat doet er niet toe.![]()
Gewoon werken, Roy, gewoon werken. (en een beetje handel)![]()
Ik werk en handel me ook 't apezuur, maar die crossmotor en auto zuigt veel op.Volgend jaar de crosser maar eerst even onder een kleedje.
OT:
Ingeschreven bij Socrates Honours
hij gaat de zondaggemonde schreef:Jij bent toch 11 ofzo? Je mag niet eens naar WishDaanS schreef:Nieuw besteld: Malossi membraan, Malossi naaldlager 12x16x16
Xrace_supermotard schreef:Zit er een afneembaar stuk tussen bocht en demper?
Ik werd wakker met een mailtje met laatste her resultaat, ben nu officieel over hahaJvS schreef:Hier ook. Moet vandaag me portfolio gaan maken van t jaar met allemaal kut opdrachten. Anders krijg ik sowieso geen P. Daarnaast een herkansing afwachten en als die voldoende is heb ik mn PJoram schreef:Kater
Joram schreef:Heerlijk strak, daar hou ik wel van.