Of alles matzwart, beetje "stealth" achtig is ook wel vet.
Hmm, ik denk toch dat ik voor matzwart blok ga icm zijdeglans frame als ik dit zo zie:

Dat is wel mooi ja=) Mag ik vragen hoe je je blok gaat spuiten? waarmee enzo? Sorry even oftopic vraag...royvi schreef:Daar zit ik ook nog aan te denken, het leven is moeilijk.
Of alles matzwart, beetje "stealth" achtig is ook wel vet.
Hmm, ik denk toch dat ik voor matzwart blok ga icm zijdeglans frame als ik dit zo zie:
Ja daarom... maar ja kan me voorstellen hoe het er uit ziet hahar-guchte schreef:Ik heb mijn blok laten stralen en toen met (hittebestendig) matzwart gespoten en ik raad het echt af, 1 drup benzine en er is een streep van je lak weg. Bij mij is er een keer een klots benzine over het blok gekomen dus je kan waarschijnlijk wel raden hoe die lak er nu uit ziet.
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
spijker95 schreef:Heerlijk strak
0344racing schreef: Helllpppp????
Mvg rowdy
the skullkid schreef:Wie noemt zijn kind nu Rowdy. Kansloos.
WkpMichiel schreef:pannekoekenbakker schreef:Als je echt minder geluid wilt moet je je uitlaatbocht vol meuken met iets als staalwol.
spijker95 schreef:Heerlijk strak
Daar kwam ik achter nadat ik hem had gepost, maar ik weet toch zeker dat ik die post verwijderd had..Beunhaas321 schreef:Kan niet, zijn geen foto's van die onderdelen te vinden onder die hoek.
Effe nadenken alstublieft.
WkpMichiel schreef:pannekoekenbakker schreef:Als je echt minder geluid wilt moet je je uitlaatbocht vol meuken met iets als staalwol.
ik heb t gevoel dat t hem niet uitmaakt... maar dan vind ik t nog raar dat hij vraagt shop er een corse onderjulianspaans schreef:wil die er een scr corse onder hebben gephotoshopt, neemt ie foto met een helm op die plek
0344racing schreef: Helllpppp????
Mvg rowdy
the skullkid schreef:Wie noemt zijn kind nu Rowdy. Kansloos.