Damn, wat een held ben jij!JvS schreef:Mode kun je kopen, stijl moet je hebben. Daarom ben ik altijd simpel gekleed![]()
Its just the attitude

Damn, wat een held ben jij!JvS schreef:Mode kun je kopen, stijl moet je hebben. Daarom ben ik altijd simpel gekleed![]()
Its just the attitude
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Joram schreef:Heerlijk strak, daar hou ik wel van.
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Haha, laatste keer dat ik dat had eindigde ik bij de huisartsenpost en kon ik een week niet fatsoenlijk eten.Rikkert schreef:Zere armen van het crossen gister... ben wezen oefenen op mn spring techniek. Was de eerste keer weer voorover gedondert
Welke stijl?Koen_K schreef:Damn, wat een held ben jij!JvS schreef:Mode kun je kopen, stijl moet je hebben. Daarom ben ik altijd simpel gekleed![]()
Its just the attitude
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Zwarte helm, met knalgele brilD-Evo schreef:Een bril kopen die afsteekt bij je helm, dan ben je de bomb