Chat topic
Re: Chat topic
wie kan mij even de preciese werking van de luchtschroef uitleggen, is voor mijn pws.
heb al het 1 en ander op internet gevonden maar vond het nog niet volledig duidelijk..
heb al het 1 en ander op internet gevonden maar vond het nog niet volledig duidelijk..
- blackidentity
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: je zusje
Op luchtdruk
DerbiMeisje schreef:Dat zeg je meestal niet met je tenen, nee.basserd schreef:hahaha, en dat zeg jij, met je hoofdblackidentity schreef:Niet met jou, lillekerd. Ga jij maar daten met DRUNKENORG WOELAH.
-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: Aprilia Rs125
regelde een apart kanaaltje voor als de venturi geblokkeerd is door de gasschuif (stationair) omdat de aangezogen lucht anders tegen de gasschuif aanbotst en wervelingen veroorzaakt. Zoiets.Frenk schreef:wie kan mij even de preciese werking van de luchtschroef uitleggen, is voor mijn pws.
had voor me eigen pws een kort stukje over de carburateur geschreven maar ben t nu alweer half kwijt

ik noemde het trouwens sproeierbuis dacht ik, venturibuis kan onduidelijkheid teweegbrengen omdat de hoofdbuis meestal de 'venturi' genoemd wordt.
-
- Schakelrijder
Hier hebben we btw ook boeken voor(bell, jennings).
Denk dat je docent(e) Derbi forum inclusief downie topics over bougies niet écht betrouwbaar zal vinden
Denk dat je docent(e) Derbi forum inclusief downie topics over bougies niet écht betrouwbaar zal vinden

- blackidentity
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: je zusje

Oh, ik dacht dat ie een luchtsleutel bedoelde

DerbiMeisje schreef:Dat zeg je meestal niet met je tenen, nee.basserd schreef:hahaha, en dat zeg jij, met je hoofdblackidentity schreef:Niet met jou, lillekerd. Ga jij maar daten met DRUNKENORG WOELAH.
ik woon niet in een bibliotheekbuschpresident schreef:Hier hebben we btw ook boeken voor(bell, jennings).

hahahaha ik dacht al....blackidentity schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, ik dacht dat ie een luchtsleutel bedoelde
-
- Schakelrijder
onder welke steen kom jij vandaan?
ik kon graham bells two-stroke tuning gewoon in een pdf'je van internet halen..
Succes verder met je pws. Over tweetakt motoren, ga ik vanuit?
dafuq marien

dafuq marien

-
- Banden plakker
@nick, ja "Ik mag niet schelden van mijn moeder" dikke onzin, en dan gaat die homo ook nog het baasje uithangen..
Zielige forumcrew hier.
Gelukkig is de beveiliging van topkwaliteit en kan je als je een ban hebt echt heel moeilijk weer terug komen.
Zielige forumcrew hier.
Gelukkig is de beveiliging van topkwaliteit en kan je als je een ban hebt echt heel moeilijk weer terug komen.
Ja oke dat is ook nog een mogelijkheid.buschpresident schreef:onder welke steen kom jij vandaan?ik kon graham bells two-stroke tuning gewoon in een pdf'je van internet halen..
dafuq marien
Ik ga denk van de week wel ff naar de bieb, een boek vind ik nog altijd makkelijker

Ja over 2 takt motoren, ik zit er aan te denken om hier een topic bij te houden en me pws in te posten zodat jullie op of aanmerkingen kunnen toevoegen? Alleen dan krijg ik het probleem dat andere mensen het gaan gebruiken...
-
- Banden plakker
En even over die venturi crap, Door de vernauwing in de carburateur neemt de stroomsnelheid doe waardoor er een onderdruk ontstaat die benzine aanzuigt.
De stationair schroef zorgt voor extra lucht aangezien een dichte gasschuif weinig luchtstroming oplevert en ie anders zou verzuipen.
De stationair schroef zorgt voor extra lucht aangezien een dichte gasschuif weinig luchtstroming oplevert en ie anders zou verzuipen.
Klopt, heb ik er allebei al in verwerk, maar toch bedankt!dennisdemenace schreef:En even over die venturi crap, Door de vernauwing in de carburateur neemt de stroomsnelheid doe waardoor er een onderdruk ontstaat die benzine aanzuigt.

-
- Banden plakker
graag gedaan
gr van apriliaforum, hehehe
gr van apriliaforum, hehehe
Vervelen jullie je daar dat jullie allemaal hierheen komen 

Hier kun je rellen 

-
- Banden plakker
Ja, zeker als je een perm hebt, dan kan je doen wat je wil, bevalt me eigenlijk wel.
- Venlonaer
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Rieju KTMRX
Honda CR125 '93 - Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=8349
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=10182
Dit is echt relmateriaaldennisdemenace schreef:@nick, ja "Ik mag niet schelden van mijn moeder" dikke onzin, en dan gaat die homo ook nog het baasje uithangen..
Zielige forumcrew hier.

sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
-
- Banden plakker
zolang ik me savonds af en toe verveel, zul je dat nog vaak tegen komen. 

- Venlonaer
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Rieju KTMRX
Honda CR125 '93 - Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=8349
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=10182
Dennis zeg er wat van

sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.

Is dat serieus? Wat voor idioot gaat daar nog op rijden..
-
- Banden plakker
Een staatsmongool, natuurlijke selectie pls