Kan ik met een crosser die klote 11kw (de motor die ik wil kopen heeft zelfs 7kw

sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
vanwege de sterke blokken en weinig onderhoud vergeleken met een EXC 525Daan22 schreef:waarom een smc ?
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
ja klopt, idd "straatvriendelijker" hahahah , en ja dat wordt gelijk veranderd vind hem zo ook lelijkVenlonaer schreef:Hij is straatvriendelijker uhu, ik zou persoonlijk wel iets aan dat uitlaatschild en die lompe demper doen... akra eronder ofzo...
Prijs is zelfs nog duurderVenlonaer schreef:Mgoed, heb je die flappen wel...
Ding kost alsnog wel 4000 minstens 2dehands denk ik
OWWW oeps my bad, xd dacht we hebben het over die hitteschilden dus dat zal die wel bedoelenJasper schreef:Met flappen bedoeld die geld
DerbiMeisje schreef:Dat zeg je meestal niet met je tenen, nee.basserd schreef:hahaha, en dat zeg jij, met je hoofdblackidentity schreef:Niet met jou, lillekerd. Ga jij maar daten met DRUNKENORG WOELAH.
Ik denk dat je beter brokken kan maken met zo'n Husqvarna dan met zo'n Kreidler die je nog minder ziet.Venlonaer schreef:Ja idd zag laatst zo'n Husqvarna 125cc voor 1150 in duitsland, met invoering enz ongv 1600 maar goed ik koop denk ik zo'n ''Kreidler'' 4 takt hok... maak er toch wel brokken mee en mijn eerste motor moet niet te veel kosten.
Prijs ligt rond 600-800 voor eentje van 2010
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.