OT:
nieuwe handschoendjes en 2 bussen A747

en een gebroken demper

rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
Gaat is onder je naam zetten zoals ik, kan ik is eff kijkenRikkert schreef:Is er al
Jon schreef:ga eerst maar is normaal leren typen voordat je een gallery aan gaat maken, anders is der helemaal niks van te lezen
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
goed idee, waarom heb ik daar nog niet aan gedachtDennis H schreef:zitten er knopjes bij je dashbord zo ja klik dr is op![]()
Heb sommige aprilia rs 50 deksels gezien met de schroef links ervan...Rikkert schreef:Is een Imitatie blok
Want de schroef voor je olie niveau op je koppelingsdeksel zit niet in het midden
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
Lijkt mij sterk, gewoon de dealer weer opbellen.Joren schreef:goed idee, waarom heb ik daar nog niet aan gedachtDennis H schreef:zitten er knopjes bij je dashbord zo ja klik dr is op![]()
EDIT: geen knopjes te vinden. waarschijnlijk is het dus een ingebouwde 'veiligheid' zodat je niet een nieuwe brommer koopt met al 5km op die de garagist getest heeft. na 100km ofzo zal het er wel op komen hoop ik
Ga je die A748 serieus voor je brommer gebruiken?Dennis H schreef:zitten er knopjes bij je dashbord zo ja klik dr is op
OT:
nieuwe handschoendjes en 2 bussen A747![]()
en een gebroken demper![]()
heb ik gedaan, die weet er niets van... is een ducati verkoper (en andere italiaanse merken), die ook Razzo verkoopt omdat het italiaans geinspireerd is, maar hij weet niet of het op de teller staat of niet...royvi schreef:Lijkt mij sterk, gewoon de dealer weer opbellen.
the skullkid schreef:Opletten dat die koud is.Maurits schreef:Oke. En ik kan mijn uitlaat er gewoon zo afhalen zonder dat ik ergens op moet letten?
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
Limburger schreef:nog 1 week wachten. Dan eindelijk ook me ktm butplug
En dat is die ouwe Yamaha van hem niet meer waard...gemonde schreef:Als de kick vast zit, reken maar op:
Nieuwe zuiger, nieuwe wand, nieuwe drijfstang, nieuwe lagers, nieuwe pakkingen, nieuwe kleppen en nieuwe klepzittingen. Plusminus 1500 aan onderdelen![]()
Kut 4t, succes in iedergeval.
jammerDaanS schreef:YAMAHA VASTGELOPEN.
KICKSTART MUURVAST. KUT.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()