Even goed opschuren nog, en dan spuiten.

Dan alles in elkaar zetten, begint al gang in te komen. Moet alleen nog voorvorkkeerringen hebben voor mijn Showa USD vork. Maar weet in me god de maten niet, kan het ook niet meer aflezen

royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Jon schreef:ga eerst maar is normaal leren typen voordat je een gallery aan gaat maken, anders is der helemaal niks van te lezen
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Leuk ding!Joren schreef:een week na mijn derbi total loss is, dit is mijn nieuwe, helaas geen derbi (een Razzo STR), maar hij heeft wel handige dingen die een derbi niet heeft.
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
spijtig genoeg mocht ik hem inderdaad niet kopenRikkert schreef:Je mocht mijnes dus niet kopen van je pa en ma?
is dat wel veilig?Jasper schreef:Heb je een morini cdi? Dan moet je met een m4 boortje ofzo precies door de 0 van morini boren en dan afdichten met afdichtingskit. Dan is die begrenzer pleiten.
hij kostte 2100Venlonaer schreef:Wat kost ie als ik vragen mag?
hoe zie ik dat?Venlonaer schreef:Maar is dat eigenlijk een AM6 blok?
Hierzo: http://www.scooter-freaks.nl/forum/show ... p?t=207177" onclick="window.open(this.href);return false;Joren schreef:spijtig genoeg mocht ik hem inderdaad niet kopenRikkert schreef:Je mocht mijnes dus niet kopen van je pa en ma?![]()
is dat wel veilig?Jasper schreef:Heb je een morini cdi? Dan moet je met een m4 boortje ofzo precies door de 0 van morini boren en dan afdichten met afdichtingskit. Dan is die begrenzer pleiten.
hij kostte 2100Venlonaer schreef:Wat kost ie als ik vragen mag?
hoe zie ik dat?Venlonaer schreef:Maar is dat eigenlijk een AM6 blok?
Nieuw!? Dat is echt goedkoop voor wat erop zit johJoren schreef:hij kostte 2100Venlonaer schreef:Wat kost ie als ik vragen mag?
Venlonaer schreef:Maar is dat eigenlijk een AM6 blok?
Ehm..Joren schreef:hoe zie ik dat?
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
ik ben (nog) niet van plan om hem open te vijzen, maar ik zal morgen (of strax als ik tijd heb, veel huiswerkVenlonaer schreef:Ehm..
Van buitenaf is het enige waar je het aan kan zien. Bij sommige AM6 blokken staat AM6 + een serienummer oid op het linkercarter aan de achterkant bovenop.
Bij sommige AM6 blokken staat ''AM6'' op een vlak stukkie rechts van de schakelas
Dus of boven, of naast de schakelas staat AM6 en soms staat het op beide plekken.
In ieder geval, de onderdelen zijn uitwisselbaar dus het is geen probleem.
Inwendig kan je meteen zien dat het imitatie is als de drukplaat 5 gaten heeft voor veertjes.