two tone blauw zwart
en een blauw achterveer graag

alsvast bedankt

rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
Zou iemand de shop nog voor me willen maken?ral4life schreef:Zou iemand voor mij en photo shop kunnen maken?
Ik wil graag rood geanodiseerde naven en kroonplaten en remhendel/koppeling en achterste tandwiel.(velgen gewoon zwart)
Voorvork zwart
Zwarte spaken
Remklauwen rood of zwart (de photoshopper mag kiezen als ze zwart worden dan graag de voetjes van de voorvork ook helemaal zwart dan)
Rooie ketting
Giet delen Zwart (ook van achterbrug)
Hart van de remshijven ook rood.
Geen kenteken platen knipers enz
Stuur zwart of ook rood geanodiseerd
Verder de kleuren van de kappen zoals in dit filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=8Z2k0dv- ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
ik heb hieronder en foto deze zal kunnen gebruikt worden maar zou graag willen zien met en bovenlangse uitlaat weet niet of dit lastig is te shoppen?en ook en ktm smr spatbord
foto's die gebruikt kunnen worden:
(Protaper kussen dan geel als dat kan)
Naven en kroon platen zoals dit /stuur:
Als er en betere foto is gebruik deze dan hoeft niet persee deze te zijn maar wel dat de punten duidelijk te zien zijn.
Alvast bedankt heb gezien dat jullie netjes kunnen shoppen dus ben benieuwd
http://www.republicofcode.com/tutorials ... nge_color/" onclick="window.open(this.href);return false;Arjandevries schreef:Zou een van de photoshoppers hier mij in een paar stappen uit kunnen leggen hoe je dingen als framekleur en velgkleur aan kunt passen, als ik dit een beetje door heb, wil ik wel meehelpen met het photoshoppen hier?
Ik heb gister Photoshop cs6 geïnstalleerd, ik kan er alleen nog niet zo goed mee overweg
Arjan de Vries
Zal binnen kort wel een How to'tje schrijven zoals dat velglint.Arjandevries schreef:Als er meer mensen zijn die alleen een kleurverandering willen, ik wil dit wel doen, fotos groter dan 1 mb is het makkelijkst
verandering van kappen of uitlaat word aan gewerkt, maar wil nog niet lukken.
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
Ik bedoelde dat ik er eentje ging schrijven over de kleur veranderen van frame/kappen.julianspaans schreef:maar waarom zegt napster dan dat hij er een zal schrijven? niet dat hij er al een geschreven heeft..