Of je maakt een paypal account aan, gratis.jony schreef:Jongens ik ga misschien een uitlaatje kopen op Gearparts alleen hoe kan ik dan het beste betalen want er staat PayPal en ik heb een wereldpas van Rabobank (Maestro) maar ga ik het daarmee redden?Zou iemand mij een handje kunnen helpen?
naja ik heb gewoon op zon site gekeken waar ze die dingen vergelijken...jony schreef:En sony vegas 11pro? Anders praten we verder in chattopic.
royvi schreef:Wat voor brommer rijd/reed jij dan?
Even voor de duidelijkheid, de eerste versnelling is naar beneden he.
DerbiMeisje schreef:Dat zeg je meestal niet met je tenen, nee.basserd schreef:hahaha, en dat zeg jij, met je hoofdblackidentity schreef:Niet met jou, lillekerd. Ga jij maar daten met DRUNKENORG WOELAH.
Oke, ik ben sinds kort begonnen met filmpjes editten met sony vegas. Is ook erg fijn en makkelijk voor beginnerssendapower schreef:naja ik heb gewoon op zon site gekeken waar ze die dingen vergelijken...jony schreef:En sony vegas 11pro? Anders praten we verder in chattopic.
toen heb ik er gewoon een uitgekozen die veel opties had, goede revieuws,
en makkelijk was.. ik heb er verder geen ervaring mee
dus daarom heb ik die van cyberlink...
maak es ffe foto haaks op de as...blackidentity schreef:royvi schreef:Wat voor brommer rijd/reed jij dan?
Even voor de duidelijkheid, de eerste versnelling is naar beneden he.
Fijne 6bakken dan.
DerbiMeisje schreef:Dat zeg je meestal niet met je tenen, nee.basserd schreef:hahaha, en dat zeg jij, met je hoofdblackidentity schreef:Niet met jou, lillekerd. Ga jij maar daten met DRUNKENORG WOELAH.
Ruben schreef:Kut boer, hou je waffel en ga verder badoo'en.
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas