Elf steden tocht uitgereden vandaag

royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
lekker tochnappie schreef:dagje trekkertrek gehad, 8e geworden van de 15 in 4,5 sport
als woutje belt dat ie tied heeft maar da doet ie niet..Boeki schreef:En wanneer gaat meneer op de testbank?
nee.. 3 waren geen competie deelnemers dus wordt je 8e van de 12. alle gewichten achterop gehangen en dan nog niet op het end omhoog komen dus moeten maar vaste gewichten gaan verplaatsen. verstuivers iets verdraaien zodat ze meer diesel kriegen zodat temperaturen beter worden en moet nog koeler voor de diesel erop gezet worden. en ik ben al zo drukCooltruck schreef:lekker tochnappie schreef:dagje trekkertrek gehad, 8e geworden van de 15 in 4,5 sport![]()
ot: morgen laatste examen
Rikkert schreef:Ach ja, er leven hier zat moeilijk doeners op de wereld
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
pizzabezorger schreef:Nee snelgas geeft meer hetzelfde effect als een mhr team 80. Zoals de naam al zegt ga je er gewoon veel sneller van. is zegmaar een goedkopere optie om op te voeren. Als je nog snelgas zoekt heb ik er nog wel een paar liggen.
Rikkert schreef:honderdmiljoenmiljard
Gefeliciteerd supergabberrickmanders schreef:een jaartje erbij!!!
alleen de broek, vest nietJvS schreef:Gefeliciteerd, hedde een nieuwe aussi gehad?
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Welk team? Vrijdagavond achterberg ook?nappie schreef:dagje trekkertrek gehad, 8e geworden van de 15 in 4,5 sport