voglende week al exames

hoe kun je btw .gif afbeeldingen verkleinen, het formaat
Keertje de bougie vastnemen en kicken. Kun je voelen of de vonk nog 'sterk' genoeg is. Hij kan wat zwakjes wordentom-xtreme schreef:ff vraagje..
vorige week viel mijn brommer uit. en stroomde de benzine overal er uit.. en wou niet meer starten.(heel me uitlaat zat ook vol benzine)
nou ik had nu dus me carburateur schoon gemaakt. en een gewone benzine kraan er op gezet(ipv die vacuum knoei)
maar nu start hij niet. hij krijg benzine want het komt er bij de uitlaat flens uit(uitlaat zit er niet op) en hij vonkt. wat zou het kunne zijn? onsteking?
alvast bedankt
the skullkid schreef:Keertje de bougie vastnemen en kicken. Kun je voelen of de vonk nog 'sterk' genoeg is. Hij kan wat zwakjes wordentom-xtreme schreef:ff vraagje..
vorige week viel mijn brommer uit. en stroomde de benzine overal er uit.. en wou niet meer starten.(heel me uitlaat zat ook vol benzine)
nou ik had nu dus me carburateur schoon gemaakt. en een gewone benzine kraan er op gezet(ipv die vacuum knoei)
maar nu start hij niet. hij krijg benzine want het komt er bij de uitlaat flens uit(uitlaat zit er niet op) en hij vonkt. wat zou het kunne zijn? onsteking?
alvast bedankt
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
Rallyking schreef:Zijn jullie batsbuddy's ofzo?
r-guchte schreef:Een vriend van me moet nieuwe remblokjes (voor en achter) hij heeft deze brommer http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=34&t=236" onclick="window.open(this.href);return false; een jaartje terug ofzo overgekochtmaar hij weet niet welke remblokjes hij moet hebben iemand die dat weet?
Alvast bedankt!
had het nog niet gedaan.. maar ik dacht ook al..Remylimited schreef:the skullkid schreef:Keertje de bougie vastnemen en kicken. Kun je voelen of de vonk nog 'sterk' genoeg is. Hij kan wat zwakjes wordentom-xtreme schreef:ff vraagje..
alvast bedankt
lijk me niet zoon goed idee.
die kokusan onstekingen geven een flinke opneuker.
geloof me als je god wil voelen moet je dan doen.
Zet hem eerst eens in mekaar, dan kan je een mooi beeld indenken.RaceVoenk schreef:gelieve eens te stemmen op de poll in men vieuwtoppic, tis belangrijk
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
als ze in het wit komen te staan doe ik men radiator kapje ook in het wit want dat zwart is zo afgebleektJavenDrD schreef:Zet hem eerst eens in mekaar, dan kan je een mooi beeld indenken.RaceVoenk schreef:gelieve eens te stemmen op de poll in men vieuwtoppic, tis belangrijk
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.