ga ik lekker doen joh, men stiefpa is zelfstandig schrijnwerker en die maakte zijn offertes op pc. maar die kan voor geen meter met pc werken dus had ik ooit zijn voorbeeld offerte gemaakt waar die dan in kon schrijven. nu heb ik volledig zijn account verwijderd van zen zelfstandige zaak is hij alles kwijt en kan die geen offertes meer maken . loser dat het is
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.
kwaad maar om dan zijn account of iets te gaan verwijderen vind je dat volwassen? meestal spreek je hem even er op aan of iets. maar dat is bij jullie dus niet zo?
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
(effe een kinderachtige opmerking dan ook maar= belgen zijn niet volwassen ).
Nee maar even, je gaat je stief vader toch niet slaan. Of zijn gegevens wissen van zijn bedrijf .
Je zegt gewoon dat ij een achterlijke "Ik mag niet schelden van mijn moeder" mongol is ofzo. Maarja wij weten er niet het fijne vanaf dus ok.
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.
heb enkel zen voorbeeld offerte verwijderd die ik voor hem gemaakt heb. en de feiten die zich voordoen geuberen vaak en als je iets helemaal beu bent ga je zo een dingen gaan doen
JIJ gaat dat soort dingen doen. Als ik boos ben op mijn ouders en ik vind dat ik gelijk heb en dat is ook reeel zeg maar dan ga ik proberen mijn gelijk te halen door argumenten of iets niet door hun te gaan terroriseren. beetje volwassenheid mag toch wel al als je 16? 17? bent gok ik?
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Ooh ik dacht al zijn offertes .
Als ik mijn vaders usb stick weg gooi ofzo(ok hijheeft tich back-ups maar die zijn zeker wel wat weken ouder) dan zie ik hem denk ik voor het eerst echt kwaad haha
Boekie zegt: