Omdat ze anders niet kunnen richtenjony schreef:waarom doe je dat liever op een console ? wel beniewd naar

Omdat ze anders niet kunnen richtenjony schreef:waarom doe je dat liever op een console ? wel beniewd naar
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Hoe kom je aan die naam?wessely schreef:mw3 ps3? voeg mij toe "benbezig" vraag niet hoe ik de naam kom
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
nee je moet microcoft point's hebben om banen en motoren te kopen ezo dat is kloteRikkert schreef:Reflex is zo vet, beter dan Alive imo. Je kunt hier meer, in Alive moet je weer dat kut xbox live hebben om meer banen te krijgen.
Ja dat bedoelde ik eigenlijkNick22 schreef:nee je moet microcoft point's hebben om banen en motoren te kopen ezo dat is kloteRikkert schreef:Reflex is zo vet, beter dan Alive imo. Je kunt hier meer, in Alive moet je weer dat kut xbox live hebben om meer banen te krijgen.
dat ligt aan jou hoor en niet aan mw3 , bij mij lukt het anders aardigDartiax schreef:Xbox controller door de kamer gegooit, zo de raam uit
Stomme mw3
Ondertusse 2 van die leuke meiden die ondertusse naar je kijken is de boosdoenerRaceVoenk schreef:dat ligt aan jou hoor en niet aan mw3 , bij mij lukt het anders aardigDartiax schreef:Xbox controller door de kamer gegooit, zo de raam uit
Stomme mw3
Dartiax schreef:
Ondertusse 2 van die leuke meiden die ondertusse naar je kijken is de boosdoener
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.