AM6 blok Revisie en Reparatie

Bied hier jou diensten aan zoals bijv. blok reviseren, uitlaat opknappen of cilinder tuning.
Erwin P
Pro tuner
Berichten: 756
Lid geworden op: vr 28 okt 2011, 12:53
Vervoersmiddel: Aprilia RX
KTM 990 Adventure
Beta RR 250 2X
Aprilia RS 50
Suzuki Intruder 800
Zero DS
Locatie: Lemelerveld

AM6 blok Revisie en Reparatie

Ongelezen bericht door Erwin P »

Revisie en Reparatie Minarelli AM6 motorblokken

Over
Met meer dan 10 jaar ervaring durf ik te beweren een expert te zijn in het AM6 blok. Deze ervaring is opgedaan door meer dan 100 blokken door de handen te hebben gehad en tevens de how-to te hebben geschreven welke honderddzuizenden keren is bekeken op diverse fora en waaruit veel van de ''concurrentie'' het heeft geleerd.

Wat kost het?

Voor het reviseren van een AM6 blok vraag ik €200,-.
Hierbij is inbegrepen:
- Lagers
- Keerringen
- Pakkingen
- Arbeid, mits er geen ''beun schade'' is welke veel tijd kost zoals bijvoorbeeld een vliegwiel met beschadigd draad.

Hierbij ga ik uit van een blok dat schoon is van de buitenkant! Zoniet ben ik genoodzaakt €20,- reinigingskosten in rekening te brengen.

Kan het goedkoper?
Nee niet bij mij.
Als u liever enkel de onderdelen betaalt en verwacht dat de arbeid gratis is kunt u beter het leger des Heils proberen.
Tevens brandt de kachel niet op lucht en is het gereedschap ook niet aan komen waaien.

Andere mogelijkheden:
- Complete brommer aanleveren. Dan verwijder ik het blok uit de brommer en is reiniging van het blok inbegrepen. €50,-
- Waterpomp revisie. Hiervoor komt u langs met een losse koppelingsdeksel €40,- of met de complete brommer €70,-.
- Nieuwe krukas als origineel. €69,-
- Alle onderdelen nieuw of 2e hands leverbaar.
- In overleg ook Minarelli RV4 revisie en onderdelen.
- In overleg is het mogelijk rijwieldelen te repareren/reviseren/vervangen. Denk aan voorvorkpoten reviseren.

Ultrasoon reinigen en carburateur revisie
Ook beschik ik over de mogelijkheid tot het ultrasoon reinigen en eventueel reviseren van carburateurs.
- Ultrasoon reinigen bromfiets carburateur €15,- 2 stuks €20,-
- Ultrasoon reinigen motorfiets carburateur €20,- 2 stuks €35,- 4 stuks €55,-.
- Revisie kits op aanvraag. Arbeid zit inbegrepen bij het ultrasoon reinigen.

Voor meer informatie kunt u altijd contact opnemen.
Via PB het beste bereikbaar.

Mvg Erwin van Putten

Brommers waar onder andere het AM6 blok onder zit:
Aprilia RX/MX/RS tot 2006
Beta RR 50
Rieju RR, MRX, RRX, SMX, MRT, RS, RS2, RS3
Yamaha DT vanaf ca 2000 en TZR
Fantic recente modellen
Kreidler recente modellen
CPI imitatie AM6

Afbeelding
Plaats reactie