D-Evo schreef:
2200,-
haha meen je!
ik heb hem vorige maand voor 1600 gekocht

D-Evo schreef:
2200,-
2200 was ook gewoon te veel. Wel een nette limited, daar niet van, maar de kilometer stand is wel redelijk hoog. 1600 kwam meer in de buurt, hoewel 1800 ook nog wel reëel is.TimKroese schreef:D-Evo schreef:
2200,-
haha meen je!
ik heb hem vorige maand voor 1600 gekocht
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Krego, geef jezelf en die onder je eens een warn.jasperrr91 schreef:Post hier een plaatje van je brommer of onderdeel als je niet weet wat je ervoor moet vragen.
Regels:
- duidelijke foto
- gegevens van je brommer of betrefend onderdeel (km-stand, etc)
- als je niet snel genoeg antwoord krijgt naar je zin gewoon geduld hebben
- Dit is tevens ook geen verkoop topic, dus bieden op spullen is niet toegestaan
Word er niet aan deze regels voldaan, dan word je post verwijderd en kan je een warn verwachten.
150 euro ongeveerDylanjj schreef:Een Yasuni spr3 van ongeveer 2 maand oud. Is altijd ingespoten met WD40.
Ongeveer 1000 km ondergezeten.
Wat zou hij ongeveer waard zijn nu ?
Groeten.
Eerder rond de 1750Dylanjj schreef:Ja ik zat zo ook rond die richting 150/170
Jouw project is wel dik 2000 vooral met al die nieuwe shit.
Vergis je je vies in, het is een Xtreme uit bouwjaar '06, kilometer stand is wel laag, dus dat trekt het dan wel weer omhoog. Maar ik denk dat je ongeveer 1800 kan krijgen voor de originele. Brommermarkt is nu echt slecht, door die mongolen bij de regering die een rbw 300 euro hebben gemaakt.tomboy schreef:Eerder rond de 1750Dylanjj schreef:Ja ik zat zo ook rond die richting 150/170
Jouw project is wel dik 2000 vooral met al die nieuwe shit.
tis een 80cc, dus niet verzekerd want het is een motorfiets
mensen zullen dit minder snel kopen ook omdat hij gewoon totaal niet origineel is. vandaar de prijs
en brommers worden sowieso nu erg weinig verkocht, de markt is erg slecht.
al zou je hem origineel maken en de snelle spullen zou verkopen, kan je er wel 2000-2200 voor vangen.
de onderdelen kan je natuurlijk ook weer tegen een leuk prijsje verkopen
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.