En dit is de kx80 met me derbi senda

Ook heb ik al een blokje gevonden op marktplaats, gisteren geld overgemaakt.
Hier filmpje van het blok: http://www.youtube.com/watch?v=F91CFf_R ... pS7DbvsM8=" onclick="window.open(this.href);return false;
Het blokje is helemaal gereviseerd en er zit een mhr80 replica + 21 dellorto op.
En nu maar wachte op het blokkie
-------------------------------------------------------------------UDPATE 1--------------------------------------------------------------
Blokje is aangekomen!

Heb het er ook al even in gelegd en het beeld van de brommer lijkt goed te kloppen.
Ook al de brommer verder ontleed tot een kaal frame(is makkelijker om aan te werken).
Fotooooo's:

De volgende update zal van de ophanging van het blok zijn.
--------------------------------------------------------------------UPDATE 2-------------------------------------------------------------
Ophanging van blok is al in de eerste fase. Mijn bedoeling is om mooie schetsplaten te maken die meelopen met het frame. Het zijn nu nog maar gewone plaatjes om te weten of de ophanging zou kunnen kloppen. Dan heb ik ook nog de ophanging voor de bobijn gemaakt. Deze is al af en ik vind het geslaagd. Is vooral stevig en dat is wel nodig om te crossen. Genoeg tekst, fotooo's:

Dan ook nog een foto van het metaal voor de schetsplaten en de buis waar ik de busjes van ga maken.

Ook nog een foto van de 2 carburateurs.

Dan heb ik ook nog 2 vragen:
Welke carburateur zou ik gebruiken: de dellorto 21mm(die ik erbij heb gekregen) of de mikuni 34mm(die op mijn kx80 zat)??
Dan heb ik ook nog een vraag ivm de killswitch. Ik zou dus graag de killswitch behouden maar hoe moet ik deze dan aansluiten? Ik heb nog 1 draadje van de killswitch en 1 geel draadje van de ontsteking over. Ook heb ik op de bobijn nog een poort voor de stop over.
-------------------------------------------------------------------UPDATE 3--------------------------------------------------------------
De ophanging voor het blok is volledig af. Ik moet enkel nog een bout vinden om de onderste ophanging vast te maken. Blokje is al in het frame gemonteerd. Ook heb ik de achterbrug en de voorpartij al gemonteerd. De ophanging van de uitlaat wordt een beetje lastig omdat ik de 80cc pijp van kawasaki wil gaan gebruiken. Heb al een voorproefje gelast van hoe het zal worden. De koppelingshendel op het blok was afgebroken en aangezien dat asje er niet uit kan om te lassen, ga ik een koppelingsdeksel kopen(van rickschulting). De tandwielen worden ook deze week nog besteld.
fotoo's:

-------------------------------------------------------------------UPDATE 4--------------------------------------------------------------
Weer een grote update. De brommer zit bijna helemaal inelkaar. Nog juist een oplossing vinden voor het koelsysteem. Vorige week de onderdelen ontvangen van Rickschulting, thx! Diezelfde avond nog het koppelingsdeksel gemonteerd. Heb ook gelijk polini 5plaats + malossi veren gemonteerd(had ik nog liggen).

oud VS nieuw

Oliepomp kapje bewerkt en oliepomp afdekplaatje gemaakt.

Ook het stuk voor de uitlaat is af. Heeft een maat van me gelast.

80cc crossmotor pijp en ontstekingskapje bewerkt.

Ook zelf even een pikkel gemaakt, is wel handig want brommer had er geen.

Gisteren is de brommer omgevallen. Was aan de kickstart bezig en de pikkel klapte in. Schakelpook geplooid en koppelingshendel afgebroken. Leve de kwaliteit van TNT(zie schakelpook)

Ook het voorspatbord bewerkt want deze paste niet meer.
Wat eraf gehaald is.

En het resultaat.

En als laatste, de brommer in zijn geheel.

Volgende week ga ik blokolie halen. En dan maar eens proberen starteeeeeenn!