samen met een kameraad van mij (jan) gaan we een derbi senda crosser bouwen

De bedoeling is dat er een 80 cc mhr team opkomt met een 28mm mikuni ( of iets dergelijks)

ik heb van jan een frame gekocht die hij altijd voor zijn crosser heeft gebruikt, dit frame is al VTBM klaar dus inprincipe hoef ik daar niks meer aan te doen.
Nu heb ik vandeweek voor een paar knaken en een bounty/twix nog een complete derbi senda er bij gekocht.
Deze is nu (in 2 uurtjes

nu lang genoeg gelult dacht ik zo eerst maar eens foto`s

**hoe de f^%k werkt dat

Gered door daan

nu eindelijk de foto`s

Dit frame had ik dus gekocht. ( deze hier boven)
Deze derbi heb ik vandeweek er bij gekocht. (hier onder)

Zoals ik ik al zij gekocht voor een paar knaken en een drogeworst, inprincipe hoef er allen maar een andere bobientje op en rijden maar.

De kappen (ik had er een extra setje polini kappen bij

Kaal frame.

Doos vol onderdelen, dat word weer uitzoeken

Het monster

hier zit het voorwiel er in, radiateur al vast en voetstepje`s er op.

Met buddy en nog wat ofso .....!.

Met zij kappen en voorkap, of dit het zo word is nog niet duidelijk, moet nog wat passen en meten.
en toen ging het blok open, om te kijken of het allemaal wel goed was/is

Dat was het blok, dit is ook wat we gedaan hebben trouwens

UPDATE 17 januarie 2012!
hehe eindelijk na een paar weken van vakantie,bier carbit en vuurwerk en kerst weer even met de crosser bezig geweest:D
ik had hem even helemaal gedemonteerd ivm mijn kapotte Rieju rr dus crosser ombouwen naar weg brommer, maar dat mocht niet baten, want de onsteking was kapoo :S dus tijdje moeten fietsen :S
nu hebben we de crosser weer helemaal opgebouwt.
Ook heb ik nieuwe onderdelen gekregen

Mijn cilinder MHR 80cc

mooii

Tuning zuiger

Zo staat de crosser er nu bij,
over de kappen ben ik uit, de oranje KTM kappen blijven, en ik zoek er nog 2 KTM 125cc voor kappen bij, zodat die zwarte kappen er af gaan. dus nu is dat ook duidelijk, ook zal ik nog een topic maken voor jan zijn crosser

woensdag gaan we de 80 cc monteren en de carberatski er achter pleuren, en mischien ook nog afbouwen

eindelijk hij loopt. 1 kick en het loopt zoals het hoort. ik heb een filmpje ( hoe *&% moet je die uploaden ?) ja gelukt ?:O
hier is het filmpje

de crosser is zo goed als afgebouwt, maar jan heeft hem terug gekocht, dus het is nu aan hem eigelijks om het topic aftemaken.
ik ga binnenkort beginnen met het ombouwen van mijn rieju (wegbrommer) die word omgebouwt tot crosser, als jullie het leuk vinden maak hier ook een topic over
groeten
ik houd jullie op de hoogte, Nieuws en zo post ik gewoon hierbij