derbi gpr nude 2005

Ben je bezig met een project? Dan kun je het in dit forum bijhouden.
kasperdekruijff
Banden plakker
Vervoersmiddel: Derbi gpr nude 2005

derbi gpr nude 2005

Ongelezen bericht door kasperdekruijff »

Hallo iedereen,

Ik ben nieuw hier dus ik stel me maar even voor. Ik ben kasper de kruijff en heb een derbi gpr nude van 2005

Ik kocht deze derbi met het complete elektrische systeem kapot (lopend). Stekkers nagemeten en gevonden dat daar het probleem zat.
Alle stekkers los geknipt en aan elkaar gesoldeerd. Grootste deel werkte weer: knipperlicht, claxon, elektrische start.
Maar nu de verlichting nog. Nieuwe lampjes erop want die waren kapot maar dat hielp niet. Waarschijnlijk was het de spanningsregelaar die kapot is. Die vervangen en hij wil nooit meer starten. Oude er weer op gezet nog steeds niks. Met elektrische-start start hij wel maar slaat niet aan. Accu inmiddels leeg, lekker rennen :eerie:
Andere bougi geprobeerd nogsteeds niet lopend.

Tussendoor nog het knipperlicht in het achterlicht gemaakt.

Inmiddels de brommer weg gebracht om hem te laten lopen. :thumbup:

Hier een fototje.
Afbeelding
mooie tuin ;)

Zoals je ziet heeft ook mijn gpr last van de gebruikelijke lak schade bij de tank, dat word opgelost.
Ik ben van plan er een wit velglint op te zetten en zit te denken aan angel eyes.

Iemand meer ideeen om deze gpr mooier te maken?

Mvg kasper
bulldogpower
Tuner
Vervoersmiddel: Mercedes c klasse derbi gpr nude vespa sprint iget 2018 grigio titanium edition

Re: derbi gpr nude 2005

Ongelezen bericht door bulldogpower »

Frame polijsten achterbrug idem. Remklauwen wit verven ,neon licht tussen je frame verlicht je de motorruimte mooi mee
ride with pride
kasperdekruijff
Banden plakker

Ja die remklauwen zat ik ook aan te denken. Wist alleen nog niet welke kleur. Zat te twijfelen of wit wel mooi staat (zou niet weten welke kleur anders).
Ik ga dus angel eyes maken zit alleen nog te bedenken welke kleur dat gaat worden. Ik denk gewoon wit maar misschien staat blauw ook mooi. Zelfde verhaal bij het verlichten van de motor ruimte.

Het frame is van zichzelf een beetje mat achtig dus dat wordt nooit echt glimmend, maar ik ga mijn best doen.
bulldogpower
Tuner
Vervoersmiddel: Mercedes c klasse derbi gpr nude vespa sprint iget 2018 grigio titanium edition

Dat lukt wel hoor'! Ik heb het ook gepolijst heb ik nog wel mooie foto's van ook.je kan je velgen netjes schoonmaken en poetsen,en een mooi onderlangs uitlaatje eronder dat staat veel mooier bij een nude.
ride with pride
kasperdekruijff
Banden plakker

Oke dankjewel,ga ik doen. Ja ik zal wel een beetje te kijken voor onderlangs. Maar toen zag ik iemand met een dubbele uitlaat en dat zag er heel gaaf uit :wub: . Ik weet alleen niet goed welke uitlaat het dan gaat worden. Bij veel gpr uitlaten heb je zo'n lelijk uitsteeksel aan het eind van de demper. Dus moet nog een beetje rondkijken wat het gaat worden en welke uitllaat.

Ik heb binnenkort examen dus daarna ga ik aan de slag.
bulldogpower
Tuner

super ben benieuwd wat het word, je zou ook een leuk cilindertje erop kunnen zetten, een polini is ook goed en loopt heel mooi dat is wel mooi om met een beetje vermogen rond te rijden,heb je nog meer fotos van de brommer .
ride with pride
kasperdekruijff
Banden plakker

Ja dat komt later zodra ik een auto heb denk ik. Dan wil ik hem wel naar 70cc verbouwen. Wil nu dat hij ongeveer 70/80 loopt km njet zo veel problemen te krijgen met de politie.

Meer foto's komen binnenkort als hij terug is.
Heb jij wat foto's van die van jou? Ik zit nog te twijfelen om het frame helemaal glanzend te polijsten. Als ik hm schoonmaak vind ik dit doffe ook wel wat hebben.
harmenb
Beginnende Derbi fan
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM X-race 2008

Ongelezen bericht door harmenb »

Misschien kan je je voorkap vervangen voor eentje van gpr 50 nude uit 2008, en voor deels gepolijste frame kan je kijken bij aanbod complete brommers, en dan die gpr nude die daar staat. zie je meteen hoe dat eruit ziet
kasperdekruijff
Banden plakker

De voorkap van 2008 nude. Als ik het goed heb zitten daar hoeken in? Die is inderdaad mooier.
Ik ga toch niet voor het deels gepolijste frame. Ik vind het niet mooi dat je één deel glimmend hebt en daarnaast mat achtig.
harmenb
Beginnende Derbi fan

Hmm ja ziet er anders uit in het echt, als je het zelf ziet staat het best mooi maar dat is mijn mening haha
kasperdekruijff
Banden plakker

Maar bedoel je dan de hele voorkant incl koplamp of alleen dat kapje boven mijn koplamp vervangen door die van een nude 2008?
bulldogpower
Tuner

Zou hem origineel. Houden de eerste nude modellen. Zijn het mooist. De 2008 model len. Is lelijk met dat ene lampje voorop. Lekker houden zo en origineel. Blijven, dan levert hij het meeste op bij verkoop
ride with pride
kasperdekruijff
Banden plakker

ja de originele koplamp vind ik zelf ook het mooist. ik heb net ledstrips besteld om Angel eyes te maken en dat kan ook het mooiste bij de originele koplamp.
bulldogpower
Tuner

Super mooi man, ik zoek nog een koplamp en wil dat er ook op maken ,, laat ff weten hoe jij dat gaat doen ben benieuwd
ride with pride
harmenb
Beginnende Derbi fan

Deze voorkpap met lampen heeft ook wel wat moois, zou hem idd zou houden kost weer veel geld als je kapje en lamp gaat vervangen, maar bijde staan wel mooi
kasperdekruijff
Banden plakker

de ledjes zijn binnen. vanmiddag word ik gebeld hoever ze zijn met de brommer. zodra die terug is meteen angel eyes maken :D
kasperdekruijff
Banden plakker

en natuurlijk zijn ze nog niet begonnen aan de derbi...

hier een fototje van de ledstrip en de schakelaar die ik erbij gehaald heb.
Afbeelding

het schakelaartje komt rechts in de stuurknop te zitten zodat het er niet beun uitziet met ergens een schakelaartje uitstekend.
kasperdekruijff
Banden plakker

En het velglint is ook besteld samen met een adapter. zoals ik het gisteren hoorde zijn ze gisteren middag begonnen aan de derbi :eerie: .
morgen weer even bellen of er al vooruitgang in zit want dit schiet niet echt op.
kasperdekruijff
Banden plakker

Eindelijk is de derbi terug. :woot: alles is binnen gekomen en opgehaald. vandaag beginnen aan het velglint. zodra het klaar is volgen de foto's. als ik nog tijd heb vandaag maak ik ook een begin van de angel eyes.
Plaats reactie