Ik heb een X-TREME uit 2005 staan, waarmee ik nu bezig ben.
Dit is mijn eerste brommer, en ik houd er nu al van

Er moeten nog wel een paar dingen gebeuren, maar verder is ie prima in orde.
Heb nieuwe onderdelen besteld, alleen die komen pas over een paar dagen aan

Heb al eerder gehoord dat me rode accenten niet gewaardeerd worden, maja we zien wel he?
fotos:
toen ik hem net had gekocht, moest ik natuurlijk ff proefritje maken

Yasuni uitlaat, geen idee welke (hulp aub)

Alle rechterkappen hebben schade, totale reparatie kost evenveel/meer als nieuwe set - dus maar nieuwe set gekocht.

net gekocht

Wat dingen gespoten (kettinggeleider, kettingbeschermer/cover?, witte letters op bandjes)

Die schorpioen is echt vet

Gespoten onderdelen

Tot nu toe gaat alles goed, moet alleen knipperlicht fixen (beide lampjes branden i.p.v. knipperen, en ze doen dit tegelijkertijd)
Tips en meningen van harte welkom, en de rode accenten zitten er inmiddels op dus maak je daar geen zorgen over

Adios!
UPDATE
Ben erachter gekomen dat mijn tandwielverhouding 13/53 is.
Heb achterlicht helemaal ontkoppeld, nu ff kijken welke draad waarheen moet.
Ben nu bezig met mijn theorie, kan 29april pas theorie-examen doen (was geen datum eerder beschikbaar

Brommer startte net niet, ik denk dat er te weinig benzine in zit (zit nog een heeeel klein beetje in, ff tanke dus)
Nu maar wachten op mijn onderdelen van easyparts.nl

UPDATE
Achterlicht+remlicht is gefixt! - knipperlichten nog niet.
Heeft iemand enig idee waar de carburateur heater zit? ik heb namelijk wel de kabel, maar kweet niet waar die heen moet

Verder zit het stuur er weer helemaal op.
Voorkap gespoten.
Ben nu vooral bezig met de electronica, zo weet ik nog niet wrm contact niks doet (als je hem op contact zet horen er lampjes te branden maar niks) en zoeken heeft me dus niks geholpen...