Ik kan er nog niets over vertellen maar heb wel alvast wat foto's, we willen hem helemaal opknappen dus tips en ideeën zijn welkom!

Dan zullen wij hem maar eens de liefde geven die het beestje verdiend

spijker95 schreef:Want dat doen we tegenwoordig blijkbaar overal #twitter#facebook#instagram#snapchat#derbi-forum
Ik heb hem niet via marktplaats maar het zou goed kunnen dat hij erop heeft gestaan.gprrijder schreef:Leuk ding maak er wat moois van (kan ik deze kennen van marktplaats?)
spijker95 schreef:Want dat doen we tegenwoordig blijkbaar overal #twitter#facebook#instagram#snapchat#derbi-forum
Nee klopt, welke precies ben ik vergeten maar het was een Yamaha veer. Deze hing eronder zodat de brommer wat hoger stond. Ik heb de originele er overigens wel bijgekregen.gprrijder schreef:wat voor een veertje zit daar in niet standaard volgensmij
Nee, nee en neepizzabezorger schreef:Zeker dik, jammer dat hij zo is mishandeld.
Ga hem volgen.
Velgen 2tone
Zwarte fatbar met killswitch en stage6 tellertje.
Hoogglans frame
Yz kap
Scr corse of iets anders onderlangs
ja onderlangs is op een sm gewoon lelijk haha zijn zat leuke bovenlangseFoppaul schreef:Nee, nee en neepizzabezorger schreef:Zeker dik, jammer dat hij zo is mishandeld.
Ga hem volgen.
Velgen 2tone
Zwarte fatbar met killswitch en stage6 tellertje.
Hoogglans frame
Yz kap
Scr corse of iets anders onderlangsIk maak waarschijlijk een custom rvs stuur zoals we bij de x-treme hebben gedaan. Ook vind ik de evo voorkap veel te mooi om weg te doen
![]()
Ook willen we een boven langse uitlaat. Het wordt dus iets anders dan jij zou wensen hahaha.