k zal me even voorstellen, ik ben JanWouter ben 18 en woon in Zeeland. Heb al eerder een derbi gehad, toen ivm problemen met roest op het frame de brommer in onderdelen verkocht. Me auto rijbewijs gehaald en toen een auto gekocht, dat was me projectje maarja t is allemaal wel wat duur om met de auto te rijden dus omdat ik het wel miste een mooie derbi heb ik een opknapper gekocht van Patrick. En nu ben ik bezig om em een mooi te verbouwen!
Huidige setup:
Dr70
Leovince v6
17.5mm dellorto
Rest is standaard
Hoe t word:
Dr70
Yasuni cross ml
21mm dellorto
carbon membraan
21mm spruitstuk
wellicht race ontsteking nog niet zeker
Genoeg praat, hier de foto's:
Zoals ik hem heb gekocht

Wat ongeveer het plan is (inmiddels tijdens de bouw al wat veranderingen gedaan maar nog geen definitieve photoshop gemaakt)

Wat foto's van t uit elkaar halen etc

Bezigheden

Kappen worden nog andere kleur+sm extreme achterkappen en de achterveer word rood. Iemand een idee voor de kleur van de kappen?

Verdere updates volgen!
Zou t leuk vinden als jullie misschien wat ideeen of verbeteringen hebben dus laat t maar horen

UPDATE 30-11-13
Project is even tot stilstand gekomen omdat ik gisteren avond met me auto op een landweggetje in de slip ben geraakt en zo me auto tegen een boom heb geparkeerd...

Foto's van t ongeluk en begin van t schade onderzoek:
Frame is verbogen, versnellingsbak is gescheurd, distributie zit scheef en nog wel wat andere dingen dus wordt een nieuwe auto

Maar okay, vandaag me nieuwe stuurtje, handvatten en kapjes binnen gekregen dus de kapjes even over spuiten binnenkort!

Ook heb ik de voorvorkpoten gespoten=) Design beetje veranderd weer haha

Ik hoop morgen me 21mm dellorto carb, kroonplaten (want die zijn kapot), achterlicht en contact slotje binnen te krijgen

Nieuw photoshopje gemaakt:

Verdere updates volgen nog=)