misschien een idee?
chrizztian93 schreef:3SEN jou avatar is baashh
Dat ziet er idd heel gaaf uit. Die achterkappen van een KTm hebben al zon vormpje.. de 2 takten dan, maar dit is idd ook heel mooi3SEN schreef:kwam deze nog tegen op me pc.
misschien een idee?
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
niemand houd je tegen hoorRikkert schreef:
Ik hoop ook zo iets ooit te maken
Zker, netjes, leuk design, kan ik wel gebruiken.3SEN schreef:kwam deze nog tegen op me pc.
misschien een idee?
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
Ja mijn nieuwe blok bedoelde ik alleen voor het herkeuren, maar dat word niets meer, we krijgen de deuk er maar niet uit. Dusja er komt ook een crossblok onder. wat voor een weten we nog niet precies, we denken aan een ktm 85.n00n schreef:Waarom niet een leuk blok? En dikke 2t of 4tJavenDrD schreef:hij moet herkeurd worden, alleen we leggen het blok van mijn nieuwe derbi er dan ff onder ik zal ik kijken bij die adv. en ja we doen allebei evenveel. Alleen ik heb natuurlijk nog een paar odnerdelen liggen en die gooi ik er gewoon bij;)
Ben ik ook heul erg benieuwd naarbasDRD schreef:Wat ga je allemaal doen voor je 30pk?
Pieke schreef: Ik hou van tieten
2takt en 4takt is qua kapwerk zelfde bij KTM al zeker 8 jaar.Rikkert schreef: Dat ziet er idd heel gaaf uit. Die achterkappen van een KTm hebben al zon vormpje.. de 2 takten dan, maar dit is idd ook heel mooi![]()
Wat ik me nu af vraag, is of jij ooit wel eens van marktplaats gehoord hebt. Alles is te koop.Keijenborg schreef:hoe kom je aan een 85 blok van ktm, is toch niet zomaar te vinden?
3SEN schreef:kwam deze nog tegen op me pc.