Gas bleef hangen, en reed tegen een boom.3SEN schreef:was inderdaad een cr500, hoe komt ie er met zn harses bij om da ff in een brommertje te leggen,
was tegen boom opgeklapt toch?
http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php ... =20#p10352
Gas bleef hangen, en reed tegen een boom.3SEN schreef:was inderdaad een cr500, hoe komt ie er met zn harses bij om da ff in een brommertje te leggen,
was tegen boom opgeklapt toch?
oh, eigelijk met gewoon al een berekening zou ik verder kunnen.drd-07 schreef:voor die uitlaat
an je hem zelf maken ofniet?
want anders is er zoown kerel van het brommer forum, niek de wildt die vraagt paar tientjes voor de berekening...
neen,Ruben schreef:Inspiratieloooosss!
dat filmpje ben ik al beu gezien:DB-xtreme schreef:Check dit ff -> http://www.youtube.com/watch?v=TxQVPgPZ ... re=related![]()
Ook een zelfgemaakt uitlaatje denk..
90 euro geloof ik dat het was bij dam-sport..HayeSM schreef:met een mhr zit je ook op 2k zuigertjes, eigenlijk ben je gewoon verneukt met 2takt en snel rijden. Maar boeiend, wat de neuk kost een zuiger nou. Je kan beter die 110cc hebben dan een 50mm team,
Ja dat valt wel mee.Ruben schreef:90 euro geloof ik dat het was bij dam-sport..HayeSM schreef:met een mhr zit je ook op 2k zuigertjes, eigenlijk ben je gewoon verneukt met 2takt en snel rijden. Maar boeiend, wat de neuk kost een zuiger nou. Je kan beter die 110cc hebben dan een 50mm team,