tot op ze 3 gaat hij op het achterwiel

van de week de kappen maar is weg brengen

royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
hij heeft een ander sticker adres, het worden wel ktm op maat stickersRikkert schreef:Ga je ze laten bestickeren bij HGA?
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
the skullkid schreef:Opletten dat die koud is.Maurits schreef:Oke. En ik kan mijn uitlaat er gewoon zo afhalen zonder dat ik ergens op moet letten?
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
hij rijd ook nog niet vol gas, zit net een nieuwe zuiger in, en het zijn jet sproeiers, die waren we onder het rijden aan het afstellen. hij je wel ff aan het gas zit komt de voorkant gelijk omhoogJavenDrD schreef:ik weet niet hoe jullie het hebben gedaan, maar die pata negra gaat echt TE langzaam voor zo'n cilinder
ken je nie lkkr rustig mee rijde, en wat denk je dat het kost?LarsG schreef:Waarom wil je maat geen binnenrotor dan?
Kosten hangt volledig van jezelf af, er worden er genoeg 2dehands aangeboden.MdV schreef:ken je nie lkkr rustig mee rijde, en wat denk je dat het kost?LarsG schreef:Waarom wil je maat geen binnenrotor dan?
omdat het kanDaan schreef:60overdrijven is ook een vak
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.