hij vang gewoon de dipjes op iddMdV schreef:ff een vragie, wat is het nut van een powerbox en de werking?
die stage6 powerboxen werk niet.
maar zoon malossi lijk mij wel te kunnen werken
hij vang gewoon de dipjes op iddMdV schreef:ff een vragie, wat is het nut van een powerbox en de werking?
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
er zitten 2 verstelbare sproeiers in (hoog en laag toeren gebied)Neverbackdown schreef:hoe heb je die klep carb afgesteld, heb je er wel andere sproeiers voor? en waar komt ie vanaf ?
Haha wij ook Sjim op ze pata derbi, melvin en ik op de tomos. we waren in AP geweest, bij de c1000 ff wat te drinke gehaaldRikkert schreef:Mooi hoor! Ik heb ook nog even lekker aantal KM´s gereden, was prachtig weer ervoor
Kut! Al had ik dat nou geweten! Was ik ook ff heen gekomenMdV schreef:Haha wij ook Sjim op ze pata derbi, melvin en ik op de tomos. we waren in AP geweest, bij de c1000 ff wat te drinke gehaaldRikkert schreef:Mooi hoor! Ik heb ook nog even lekker aantal KM´s gereden, was prachtig weer ervoor
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
PB je nr ffRikkert schreef:Kut! Al had ik dat nou geweten! Was ik ook ff heen gekomenMdV schreef:Haha wij ook Sjim op ze pata derbi, melvin en ik op de tomos. we waren in AP geweest, bij de c1000 ff wat te drinke gehaaldRikkert schreef:Mooi hoor! Ik heb ook nog even lekker aantal KM´s gereden, was prachtig weer ervoor
okeeMdV schreef:het meot even een beetje wind stil zijn, anders heb je dat geruis