gewoon in neutraal hard duwen en als je veel snelheid hebt in zen 1 of 2 stampen zonder koppeling

Dat dus, waarom zou je hem zonder koppeling in z'n versnelling stampenDaan schreef:Of je zet hem in ze 2 en laat als je op snelheid bent je koppeling opkomen.
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Dat heeft een hogere lompheid factorjeroenvs schreef:Dat dus, waarom zou je hem zonder koppeling in z'n versnelling stampenDaan schreef:Of je zet hem in ze 2 en laat als je op snelheid bent je koppeling opkomen.Dan draait de boel echt niet harder rond.
Dat zou een faal zijnSander schreef:Stond je benzine kraan open?
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
jij denkt dat daar geen compressie op zit ofzo, met je gewoon duwenDaan22 schreef:gaat veel beter dan hoe zij bezig waren op het filmpje, die brommer ging haast niet vooruit, noem je dat dan duwen![]()
gewoon in neutraal hard duwen en als je veel snelheid hebt in zen 1 of 2 stampen zonder koppeling
Xrace_supermotard schreef:Zit er een afneembaar stuk tussen bocht en demper?
Ja, m'n crossmotor heeft veel minder compressie want die kan ik aanduwen.williamxtreme schreef:jij denkt dat daar geen compressie op zit ofzo, met je gewoon duwenDaan22 schreef:gaat veel beter dan hoe zij bezig waren op het filmpje, die brommer ging haast niet vooruit, noem je dat dan duwen![]()
Dit filmpje hadden wij pas gemaakt na de 5de keer drukken ofzo, dus daarom was het ook niet echt zoals je kunt noemen drukken, we waren ons kapot aan het rennen om dat ding lopend te krijgen wat helaas niet lukte zoals vandaag ook nietDaan22 schreef:gaat veel beter dan hoe zij bezig waren op het filmpje, die brommer ging haast niet vooruit, noem je dat dan duwen![]()
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Jah met volgas hebben we gedaan vandaag en geen gas ook geprobeerd en beetje ertussen in spelen, maar niks deed hetroyvi schreef:Is de bougie nat?
Als je hem zo hoort zou je wel denken dat hij wel ontbranding heeft. Loop je hem daar met vol gas aan?