Lopen op zich wel aardig,maar de standaard cilinder loopt een stuk harder

weet niet of dat zo makkelijk gaatderbi-ftw schreef:Opvullen,schuren,spuiten. Klaar.
Is inderdaad een dmpderbi-ftw schreef:Is een DMP/TNT cilinder. Ja imitatie/aftermarket
Yezzz schreef:Jij hebt geen derbi, jij hebt een groene vespa op noppen. Nou shhkevrie schreef:Psssstt! Derbi Kopen?
ja heb ook al contact gehad met zo'n marktplaats kerel alleen moet even kijken of ik dat geld nu kan verantwoorden, gaan we zien als ik mijn loon overgemaakt heb gekregen.D25 schreef:voorvorken kosten ook niet zo veel ik zag laatst nog wel een setje voorbij komen op marktplaats voor 10 euro maar dan was de linker voorpoot kering wel kapot
Yezzz schreef:Jij hebt geen derbi, jij hebt een groene vespa op noppen. Nou shhkevrie schreef:Psssstt! Derbi Kopen?
alleen buitenkant is beschadigd, binnenkant is nog helemaal goed en ook niet lek ofzo, maar lijkt net alsof iemand 3mm met een flex erin heeft gezeten zo erg is hetD25 schreef:maar zijn ze echt lek? of zijn ze gewoon beschadigd?
ik neem zo even contact op met een verkoper, het kan zijn dat ik duurder uit ben door zelf te repareren dan dat ik een andere aanschafebervanroij schreef:Ik zou gewoon doen wat derbi-ftw zei: 'Opvullen,schuren,spuiten. Klaar.'
spijker95 schreef:Heerlijk strak
jaaD25 schreef:staat deze nu alweer te koop?