Nik, ik heb een mhr team blok voor je, precies de setup die jij omschrijft

haha rijdt idd wel grappig op het zandJvS schreef:Die banden zijn wel handig voor als je de berm in gaat
Bryan heeft me misschien toch omgepraat naar een brk ^^Jasper schreef:Ik had een drd pro voor €350![]()
Slijt harder als malossi, en houd minder zijn waarde.derbievolimited schreef:Bryan heeft me misschien toch omgepraat naar een brk ^^Jasper schreef:Ik had een drd pro voor €350![]()
Nik wil zelf graag ervaren hoe het is om zon blok te maken,Daan schreef:Over het algemene zijn complete blokken goedkoper ipv dat je alles los koopt. Maar goed, als je het graag zelf wilt doen houd ik je niet tegen
Indd ik wil zelf blok bouwen doe ik ook meer ervaring ermee op en dat wil ik ook graag en om kant klaar te kopen is goedkoper ik weet het maar is voor mij ook minder leuk dan kan ik dit ook geen project gaan noemen want het is bijna allemaal plug en play dat is niks voor mij.Frenk schreef:Zelf blok bouwen is vele male leuker, en je weet dan precies hoe en wat van het blok. Als je een kant en klaar blok koopt weet je niet wat er allemaal mee gebeurd is..
Ben benieuwd wat t wordt!
Ik doelde meer op het algemeen.Daan schreef:Bij mijn blok weet je precies wat je krijgt maar goed.
Ik raad je een BRK 85 eerder af dan aan. Mag dan wel goedkoop zijn in de aanschaf, maar zoals Jasper al zei licht de slijtage een stuk hoger. Als je dan toch zelf iets gaan bouwen voor het circuit neem dan iets van Malossi of Bidalot. Die merken hebben zich al bewezen op het circuit.
Jasper schreef:Blok kopen en reviseren, leer je een hoop van en blijft alsnog goedkoper![]()
Zelf een snel blok bouwen als je weinig ervaring hebt is ook zonde als je het fout doet en het loopt stuk is ineens niet zo leuk meer dan
Naic dan zijn we met ze 3enD-Evo schreef:Nik, ik bied mij graag aan voor het helpen.
Kom je dan bij mij thuis?? ^^D-Evo schreef:Nik, ik bied mij graag aan voor het helpen.