Gaat pittig hard trouwens

royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo
Bedankt Jobderbi-0172 schreef:Chillend filmpje daan, maar ik zou wel je camera wat hoger zetten zodat je veder vooruit filmt.
BedanktRikkert schreef:Hehe leuk filmpje die laatste. Altijd wel leuk die on board filmpjes
Gaat pittig hard trouwens
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
GoPro HD Helmet cam. 300 euro :pD-Evo schreef:Filmpje ziet er echt scherp uit, ook geen geruis:)
Trekt ook als een beest zeg!
Mag ik vragen waar je die camera hebt gekocht:$ wil er ook 1!
D-Evo schreef:Filmpje ziet er echt scherp uit, ook geen geruis:)
Trekt ook als een beest zeg!
Mag ik vragen waar je die camera hebt gekocht:$ wil er ook 1!
Die hater ken ikSM_Ritske schreef:Gaaf filmpje, meteen weer een hater te pakken op joutjoeb
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
Laten we het daar maar niet over hebben, wat een dramaRuben schreef:Hehe, hij trekt mooi op man met 2 man![]()
Rallyking schreef:GoPro regel #1: Nooit filmen als het donker is
Bedankt Dick, zit wel een leuk geluidje in hoorDick schreef:loopt lekker daan! komt ook wel nais geluidje uit die SCR of niet?
Je hebt ook de contour HD, is 50 euro goedkoper of zelfs meer(maar net hoe je zoekt), is alleen niet waterdicht en wat meer windruis.D-Evo schreef:300 euro,XD.
Dat wordt hem niet, plak ik wel de camera van mijn moeder aan mij helm, haha.
Daan schreef:Laten we het daar maar niet over hebben, wat een dramaRuben schreef:Hehe, hij trekt mooi op man met 2 man![]()