nielstheto schreef:misschien heb je een update voor ons
ben benieuwd
Heb de achterkant verlaagd, pro link aangepast en toen was het opgelost! Lijkt nog hoog op deze foto maar dat valt reuze mee in het echt. Zal van de week wat mooiere foto's maken.
Overigens heb ik m'n hpi eraf gehaald... Wil er een elektrische start op hebben, aanduwen vind ik niks en een kickstart staat verschrikkelijk lelijk op het frame...
spijker95 schreef:Want dat doen we tegenwoordig blijkbaar overal #twitter#facebook#instagram#snapchat#derbi-forum
kevrie schreef:Denk nogsteeds dat het gaaf zou zijn om alumium platen ofzo te plaatsen. dan gewoon zo'n geborsteld look. Zou zo ziek zijn
Zou kunnen, maar een plaat fatsoenlijk bewerken is de goede vorm is echt ziek veel werk. Aangezien ik net weer een ander project ben begonnen heb ik daar niet echt zin in haha. Overigens heb ik daar ook de kwaliteiten niet voor haha.
spijker95 schreef:Want dat doen we tegenwoordig blijkbaar overal #twitter#facebook#instagram#snapchat#derbi-forum
kevrie schreef:Denk nogsteeds dat het gaaf zou zijn om alumium platen ofzo te plaatsen. dan gewoon zo'n geborsteld look. Zou zo ziek zijn
Zou kunnen, maar een plaat fatsoenlijk bewerken is de goede vorm is echt ziek veel werk. Aangezien ik net weer een ander project ben begonnen heb ik daar niet echt zin in haha. Overigens heb ik daar ook de kwaliteiten niet voor haha.
Hahahaha snap ik, en wat als je nou bijvoorbeeld 1 van de open vlakken opvult met iets van plastic ofzo en daar een mooie opvulling van maken. Is niet zoveel werk en dan breek je het eentonige van het frame ook een beetje op. Maar zo ziet ie er ook wel geinig uit, maar vind dat het wat te is zo
kun je niet iemand gewone drd radkappen laten photoshoppen? dan krijg je veel meer een idee hoe t eruit ziet want ik zelf denk mar die hoge radkappen van de *noemmaarwat* 2010 modellen dat het best zou staan
nielstheto schreef:kun je niet iemand gewone drd radkappen laten photoshoppen? dan krijg je veel meer een idee hoe t eruit ziet want ik zelf denk mar die hoge radkappen van de *noemmaarwat* 2010 modellen dat het best zou staan
Doe je ding!