Nieuwe kopen.malossiboy schreef:Oke jongens het zit zo! ik heb me 2e warmloper te pakken jammer erg jammer dus ja wat nu te doenIk kan er een nieuwe wand in laten zetten dat kost 200 euro een nieuwe zuiger 70 en me binnekop is ook beschadigd die kost ook iets van 75 euro dus gewoon kut ik baal echt als de ziekte
dit alles bij elkaar kost dus 245 euro heb me cilinder destijds voor 250 euro gekocht 50 euro korting gehad en dat kan ik wel weer krijgen dusjah zal ik een nieuwe halen? of? of zal ik er een andere cilinder op zetten ik wil wel graag met deze blijven rijden want het reed echt super gaaf! en ik heb natuurlijk mijn carters uitgefreesd op deze cilinder en er is geen 1 cilinder die net zulke grote poorten heeft dus ja! wat nu?
Remylimited schreef:boeit geen fuck welke bougie je erin heb.
hittegraad is alleen voor het mooi schoonbranden van je bougie
sorry paar typfoutjes maar kijk nog maar isJules schreef:malossiboy schreef:Oke jongens het zit zo! ik heb me 2e warmloper te pakken jammer erg jammer dus ja wat nu te doenIk kan er een nieuwe wand in laten zetten dat kost 200 euro een nieuwe zuiger 70 en me binnekop is ook beschadigd die kost ook iets van 75 euro dus gewoon kut ik baal echt als de ziekte
dit alles bij elkaar kost dus 245 euro heb me cilinder destijds voor 250 euro gekocht 50 euro korting gehad en dat kan ik wel weer krijgen dusjah zal ik een nieuwe halen? of? of zal ik er een andere cilinder op zetten ik wil wel graag met deze blijven rijden want het reed echt super gaaf! en ik heb natuurlijk mijn carters uitgefreesd op deze cilinder en er is geen 1 cilinder die net zulke grote poorten heeft dus ja! wat nu?
Nieuwe kopen.
Tenminste, als je met deze cilinder wil blijven rijden.
Misschien toch eens de oorzaak gaan zoeken, te lang op het gas ?![]()
Want als je in zon korte periode al 2 keer een warmloper hebt.
Het is en blijft een toerenbeuker maar 2 keer in een korte tijd, lijkt mij tamelijk veel.
Ja daarom heb ook geen zin om pk's in te leveren en als ik voor een andere cilinder zou gaan dan moet ik me carters opvullen om de poorten weer gelijk te leggen maar ik blijf gewoon met deze cilinder rijde hoor word dus waarschijnlijk gewoon een nieuwe wel zuur maar jabasDRD schreef:Voor veel minder geld koop je een splinter nieuwe?
Dan is de keuze toch snel gemaakt lijkt mij?
En wat je zegt over uitgefreesd als je weer een 80team koopt zijn die poorten toch precies het zelfde?
Blaat, ding loopt niet zomaar opeens weer warm, je hebt ergens een fout gemaakt, ik probeer je daarmee te helpen, maar dan moet je niet zo definitief zijn en de schuld bij de cilinder leggenmalossiboy schreef:sorry paar typfoutjes maar kijk nog maar isJules schreef:malossiboy schreef:Oke jongens het zit zo! ik heb me 2e warmloper te pakken jammer erg jammer dus ja wat nu te doenIk kan er een nieuwe wand in laten zetten dat kost 200 euro een nieuwe zuiger 70 en me binnekop is ook beschadigd die kost ook iets van 75 euro dus gewoon kut ik baal echt als de ziekte
Nieuwe kopen.
Tenminste, als je met deze cilinder wil blijven rijden.
Misschien toch eens de oorzaak gaan zoeken, te lang op het gas ?![]()
Want als je in zon korte periode al 2 keer een warmloper hebt.
Het is en blijft een toerenbeuker maar 2 keer in een korte tijd, lijkt mij tamelijk veel.
ja ik wil ook wel met deze cilinder blijven rijden natuurlijk maar bij die eerste warmloper zaten er nog een paar beschadigingen bij mijn uitlaatpoort en daar is die weer op warmgelope dusjah.... cilinder is gewoon naar de klote zal morge is kijke of op wat foto'tjes kan posten ja
Als je een andere cilinder op dat carter zet zul je heus geen hele pk's missen. Het zal vast wel wat schelen, maar dat voel jij waarschijnlijk nieteens.malossiboy schreef:Ja daarom heb ook geen zin om pk's in te leveren en als ik voor een andere cilinder zou gaan dan moet ik me carters opvullen om de poorten weer gelijk te leggen maar ik blijf gewoon met deze cilinder rijde hoor word dus waarschijnlijk gewoon een nieuwe wel zuur maar jabasDRD schreef:Voor veel minder geld koop je een splinter nieuwe?
Dan is de keuze toch snel gemaakt lijkt mij?
En wat je zegt over uitgefreesd als je weer een 80team koopt zijn die poorten toch precies het zelfde?sponsors zijn trouwens welkom
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Ja hij loopt zeker nog:) en het gaat snoeihard 24,7pkxa188 schreef:Loopt deze brommer nog en zo ja hoe?
Bewijs?malossiboy schreef:Ja hij loopt zeker nog:) en het gaat snoeihard 24,7pkxa188 schreef:Loopt deze brommer nog en zo ja hoe?