daar zouden wp stickers ook niet verkeerd op staanbeunhaas schreef:ik koop niet voor niks een goude

daar zouden wp stickers ook niet verkeerd op staanbeunhaas schreef:ik koop niet voor niks een goude
Heb ik al liggenrobbin schreef:daar zouden wp stickers ook niet verkeerd op staanbeunhaas schreef:ik koop niet voor niks een goude
U, het aantal cc hoeft niks te zeggen over hoe groot de voorvork isPieke schreef:Als die vork van een 250cc crosser is dan gaat die grootte je nog vies tegenvallen. Jasper had toen een cr125 vork op zijn drd en dat was eigenlijk net een maatje te groot. Een cr85 vork ofzo past dan weer wel heel mooi.
Oftewel, een totaal andere brommer.jesper95 schreef: Maar dan met gopolijste achterbrug, ktm kappen en zwarte velgen?
Ja, zo word hijjesper95 schreef:Zoiets wordt het of niet?
Maar dan met gopolijste achterbrug, ktm kappen en zwarte velgen?
Dan wordt hij wel über dik!
Wat een toeval ik heb die ook als achtergrondBoeki schreef:Ik heb die foto van die Pro Race drd trouwens op de achtergrond van me pc staan, vind em zoo dik.jesper95 schreef: Maar dan met gopolijste achterbrug, ktm kappen en zwarte velgen?
waarvan zou die dan wel geweest zijn? ja, ik wil er wel vorkprotectors op weet iemand hoe ik dit er op kan maken. zijn er geen setjes waar die onder op de binnen poten zijn geklikt. Maar anders kan ik nog een draad in de voetjes tappen.royvi schreef:Een vork van een CR125 is even groot als die van een CR250.
En die vork is niet van een crosser, want die binnenpoten zijn veelste kort en zulke kroonplaten zul je niet op een crosser zien. Ook kunnen er volgens mij geen vorkprotectors op.
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.