WkpMichiel schreef:pannekoekenbakker schreef:Als je echt minder geluid wilt moet je je uitlaatbocht vol meuken met iets als staalwol.
pizzabezorger schreef:Nee snelgas geeft meer hetzelfde effect als een mhr team 80. Zoals de naam al zegt ga je er gewoon veel sneller van. is zegmaar een goedkopere optie om op te voeren. Als je nog snelgas zoekt heb ik er nog wel een paar liggen.
Velgen zijn gecoat bij Holtslag poedercoating, andere helft is gespoten bij Wilra spuiterij en ze zijn ingespaakt bij JVD Wheels.apriliasammy schreef:hhe ff vraagje waar heb je die velgen laten doen?
Ja, komt nog wel een keer als ik een GoPro kan lenen / zin heb om er een te kopen. Beestje is intussen al gedeeltelijk afgesteld en loopt als een beest. Hij blijft ook lekker hangen rond de 60 graden. Moet alleen nog gasnaald afstellen, maar dat doe ik van de week wel een keertje.rené schreef:krijgen we ook een leuk filmpje?
Timmerman101 schreef:Planking with Derbi's
vincent97 schreef:metrakit pro race limited edition, staat ook nog op , only for competition use
Timmerman101 schreef:Planking with Derbi's
13-52. Heb wel het idee dat het nog wat feller kan, met een maatje kleinere sproeier.basserd schreef:wat voor twv rij je mee?
wel zwaar dik man
Wil de voorvork nog netjes maken, achterrem fixen en misschien nog een binnenrotor. Maar voor nu loopt het best prima vind ik.Daantjeuuuu schreef:kan niet stoppen met het kijken van het filmpje, echt vet tim!
nog plannen?