Hij ziet er aardig oranje uit op die photoshop die je redelijk vond?

ja, ik bergrijp je, maar het gross, dus kappenwerk is goed geshopt zo. Er komt een zwart met witte en oranje accenten op.basDRD schreef:Black derbi-ktm replica?
Hij ziet er aardig oranje uit op die photoshop die je redelijk vond?
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Wie weet het nou niet ...nickd073 schreef:oeh ik weet hetvoor €20 vertel ik het
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
chrizztian93 schreef:3SEN jou avatar is baashh
weeetje het gaat enkel even om het idee toch.. helemaal perfect shoppen duurt te lang. dus puur voor het zicht.n00n schreef:Robin, opzich goed geshopt, echter die achterkap, die lijn die erloopt is eind van de achterkap, andere deel is luchtfilter cover.Pim schreef:Gruwelijkrobbin schreef:ik heb even wat geshopt.. van eeen limeted edition 05..
je wilt hem merendeel zwart toch?
Uploaded with ImageShack.us
Dus deze heb je er niet helemaal goed op geshopt.
Veder leuk idee, let wel, het is ontzettend veel werk, been there done that.
Dies ook nice geshopt,n00n schreef:Haha oke oke, no hating! Just saying!
Tis dat ik totaal geen ruimte meer op me laptop heb (en trouwens ook geen zin) anders was ik ook wel even gaan fotoshoppen.
Zoiets:
Je wouw toch een ktm blok kopen?JavenDrD schreef:precies, dat heb ik ook gemeld. Ik ben nog in discussie met mijn vriend of we een afgerachte derbi kopen en daar het rijwielgedeelte vanaf halen of alles los. Wat is jullie mening. Het gaat ons tenslotte wel het meeste om het blok.