Graag verder via PB plz?3SEN schreef:scheldwoorden...
Lutser is een oordeel over iemand
Lutser; Loser - Prutser : Ontstaan als contaminatie van loser en prutser voor een gefrustreerde bezoeker.

Want dit is nu wel duidelijk.
Al vorderingen Coy?
Graag verder via PB plz?3SEN schreef:scheldwoorden...
Lutser is een oordeel over iemand
Lutser; Loser - Prutser : Ontstaan als contaminatie van loser en prutser voor een gefrustreerde bezoeker.
de hamer methode :pCoyke schreef:Helaas nog niet echt, brommerzaak heeft de juiste vliegwieltrekker niet (kreeg eerst de verkeerde) en degene die hij gaat bestellen komt vrijdag pas binnen. Moet nog eventjes wachten dus.
Haha, zeker maar zit nu met toetsweek enzo dus moet ook nog leren. Het is naar mijn inziens een veel betere manier dan die ik op meerdere plaatsen heb gelezen, met een hamer werkt gewoon slecht en dit was echt veel gemakkelijker!Daan schreef:Zo doe ik dat ook![]()
De gang zit er al lekker in.
Pieke schreef: Ik hou van tieten
Remylimited schreef:boeit geen fuck welke bougie je erin heb.
hittegraad is alleen voor het mooi schoonbranden van je bougie
Pieke schreef: Ik hou van tieten
Haha idd, maar hij is gelukkig losRoyal Club schreef:leuk he, dat krukas tandwiel..
#kutderbi.
Klopt dat is erg handig bij het aftekenen enzo, maar vond dit een mooi zicht ^^J03P schreef:foto zet ik er nu op coyke
Had gisteren ff geen tijd![]()
je kan ook gewoon je pakking er overheen leggen trouwens.
Remylimited schreef:boeit geen fuck welke bougie je erin heb.
hittegraad is alleen voor het mooi schoonbranden van je bougie
Jah idd, wist niet helemaal hoe het zat maar nu eigk best logisch.A.A.limited schreef:nou parel stralen gebeurt altijd op een andere afdeling want de afvoer van het grid is natuurlijk belangrijk
want als je er gewoon in een straal machine die parels doet of eigenlijk glasbolletjes dan kun je dat stalen grid van het normaal stralen ertussen hebben dat lijkt me niet zo proffesioneel
bij mij in de buurt heb je een coater met 2 van zulke afdelingen