Achtergrond brommer:
Ik had voor ene mooie 750 euro mn aprilia opgehaald. uiteraard liep die niet en mocht ik uitzoeken wat er mis was.

De probleem zat hem in de ontsteking. na die vervangen te hebben door een mooie mvt dd die ik van mn rieju had gespikt liep ie mooi.
alleen naar mijn mening niet snel genoeg. het was een airsal 70cc en dat is leuk maar het kan leuker
toen heb ik dus voor een mooie 1000 euro deze derbi opgehaald.

hierop zat een zo goed als nieuwe stage 6 77 en een platek 70/80 uitlaat met dubbele demper. en ook nog een leuke italkit selettra ontsteking
toen heb ik een motorblok swap gedaan tussen de derbi en mn aprilia. vervolgends de derbi weer verkocht voor 1000. dus even girlmath toepassen en heb ik gratis een mooie upgrade gedaan.

en dan kan nu het project beginnen. hoe meer de brommer blinkt hoe mooier ik het vindt. dus dat ga ik aanhouden. hij mag van mij best opvallen
afbreken van de brommer zonder iets te onthouden of te noteren:

Frame schuren en spuiten:

Achterbrug verf verwijderen. poging tot polijsten. en moet nog gespoten worden:

polijsten kan beter. is mn eerste keer.
kleine onderdelen restaureren.

Kappen na 9 jaar van zn stikkers verwijderen.

Banden demonteren voor het eerst in mn leven. (moet je eens kijken hoe versleten de velgen zijn:

Twijfelen hoe ik mn velgen wil spuiten / polijsten of brushed metal look wil geven.

en dat is mijn huidige voortgang.

Velgen geschuurd en in de primer:

Dit was pas de primer. Komt nog wat bij. En de velg rand wordt geschuurd.
Achterbrug geschuurd en gespoten:

Ik ben niet helemaal tevreden met het eindresultaat. Ik hoopte dat het er mooier uit zal komen. Wel blij met het verfwerk.
En vriendinlief s aardig geweest om een ontwerpje voor me te knutselen.