Ik ben nu al 2 maanden de trotse eigenaar van een Aprillia SX50 Limited edition dark carbon uit 2014 die ik van de eerste eigenaar heb gekocht met 9000km op de teller. Na de aankoop vrijwel gelijk WOK status gekregen en mag op de 17de deze maand naar het RDW. Hij is dus weer 100% standaard op de achter reflector na ( die zit nu in de kentekenplaathouder )
Na de keuring zal ik mijn nieuwe onderdelen er op gaan zetten en nog wat extra spullen bestellen.
Ik zit er over na te denken om er een YZ kapje op te doen Ik vroeg me aleen af wat je nodig hebt om hem vast te zetten heeft iemand hier ervaring mee? ik wil wel graag mn teller houden
Daarnaast zal ik dan andere verlichting moeten hebben. Ik zit nu te twijfelen tussen 2 spotjes met angel eyes op de voorvork of een lightbar boven de kap post alsjeblieft je mening
JoopKarelSpank schreef:@isgewoongoeie zou jij misschien voor mij eens een foto van hoe jouw voorremklauw en achterremklauw gemonteerd zitten kunnen maken van dichtbij?
edit: en hoe lang is jouw achteras?
Hmm mischien heb je gelijk ik vind die Yzkapjes wel echt fucking sexy achteras is gewoon standaart
JoopKarelSpank schreef:
@isgewoongoeie zou jij misschien voor mij eens een foto van hoe jouw voorremklauw en achterremklauw gemonteerd zitten kunnen maken van dichtbij?
Hmm mischien heb je gelijk ik vind die Yzkapjes wel echt fucking sexy achteras is gewoon standaart
JoopKarelSpank schreef:@isgewoongoeie zou jij misschien voor mij eens een foto van hoe jouw voorremklauw en achterremklauw gemonteerd zitten kunnen maken van dichtbij?
Lees dit nu pas zoals ik eerder zij is de achteras standaard fotos van remmen zal ik er op zetten als ik een update maak
meeste van nieuwe shit binnen fucking nice allemaal
Die stuurspiegels van stuurspiegel.nl (PM me ik kan goedkoper voor je fixen) Zijn niet zo goed als het gaat om zien maar opzich goed genoeg dat de politie niet zijkt (goede optie dus als je nu toch al zonder spiegels rijd)
Renthal barpad velgstickers en stift zijn fucking nice de grotere barends ook trouwens