Die laatste foto was uit 2011 sindsdien ben ik bezig geweest met het idee om de koso teller in te bouwen zelf kappen te maken en velgen pas te maken. Alleen ben ik niet van mezelf gelijk overal handig in dus ik kwam eigenlijk niet uit alledrie. Plus dat ik tot 2 keer toe een verkeerde koppelingskabel had besteld dus ik had er even de pest in plus geen tijd eigenlijk. Daarna nog wel een blauwe SM gehad 2 puchs en een crosspuch. Een flinke tijd weinig mee gedaan. Heb nog een keer een DRD uitlaat op de kop getikt die gaat er vooralsnog op komen samenmet de charmo 70cc die er nu op zit vl6 spruitstuk en malossi membraam. Maar eerst een foto van hoe hij er in de stalling bij kwam te staan:
Helaas had ook de voetpakking gelekt dus mn ontstekingsdeksel heeft volgestaan en mn verf in de carter is helemaal naar de klote plus onsteking gecorrodeerd en de lak aan de buitenkant van het blok afgebladerd en opnieuw corrossie...
Al de losse delen zoals standaard voetsteunen e.d. waren allemaal ook niet mooi meer en het glaasje van mn remcilinder is geknapt en de voorrem en achterrem hadden beide geen druk meer terwijl ze ontlucht weggezet waren. Goed ik had nog wat te doen dus de brommer schoongemaakt blok opnieuw opgeschuurd cilinder in de roestwerende verf gezet en daarna gelakt(Alweer)
Daarna besloten in de 2 componenten lak te zetten want 2 componenten. Hmmm alleen zweedse handleiding, naja component vrijlaten draaien schudden zal het wel zijn toch?
heel mn Metallic laag van de engine paint is verpest door de oplosmiddelen kon schijnbaar niet wist ik niet, op de site stond niets en de verpakking was zweeds en fins niet engels nederlands duits of frans. De winkel Zandri was zich van geen kwaad bewust dus hier bestel ik voortaan niet meer. Maargoed de oven in maar weer schuren dan en opnieuw lakken.....
deze keer gelukkig wel mooi geworden! ik heb de ontstekingsdeksel in eerste instantie zwart gespoten om zo beter te kunnen zien of hij goed egaal opgeschuurd is voor jullie je dat afvragen