EEEEEN DAARRRR ZIJN WE WEERRRRRR

Beetje laat Ik weet t, Eindelijk weer een beetje zin gemaakt om verder te gaan met Tjoenen.
En zo was de brommer voor het spuiten etc....
K was klaar met mijn lekkende voorvork, Dus heb ik een USD vork kunnen kopen, Nadeel was dat het een 15mm as heeft (en ik een 12mm as) Dusssss heb ik een bus laten draaien. Die erin, En rijden maar
Rijd heerlijk met deze voorvork, Nog een nadeel was dat ik mijn teller en contact moest verplaatsen

Plaatje eronder (Randen zijn nu netjes, had zelf geen ronde vijlen

)
Poging gedaan om mijn uitlaat te polijsten, Hij is er slecht aan toe, Ligt momenteel in coma in de schuur met een gat in zijn borst

En dat nu net nu ik een extra Leovince demper gekocht heb voor de dubbele dempers, Geen foto van. Maar iedereen weet hoe ze eruit zien
Heb bij de plaatselijke brommerzaak een beetje vloeibaar metaal eroover laten gooien. Ga morgen kijken hoe hij er voor staat
Bromer bespoten, Ben zelf niet tevreden met het resultaat, Dus dit ga ik over doen, Later hier meer over.....
Tussendoor moest ik mijn lagers vervangen...
en vandaag kwam mijn Ali pakketje binnen met een Killswitch
Nu naar het nieuwe project. Ik ga alles omgooien, Heb de Lammers crosskappen van Gooncy overgekocht, En daar gaa ik eens even goed gebruik van maken. Bedankt nog Largoony

Lammers' Filmpie
https://www.youtube.com/watch?v=WQOp6yWxuRM
Momenteel zijn de kappen in slechte staat, Maar ik ga ze helemaal fixen, En zo gaat de brommer er uit zien
Gaat een heel karwei worden, maar hij word ontzettend vet!
Dit was het wel weer, Camera is gefixt, dus ik kan weer foto's maken, Dussssss meer foto's de volgende keer!