na me brommer van 2010 in 2012 gekocht te hebben voor een leuk prijssie, vond ik het eens tijd dat ie een opknap beurt kreeg van het voorjaar. voorvork was inmiddels lek vrij geworden onder anderen omdat die gewoon leeg gelekt waren. heel wat roestplekjes en beschadiginkjes op wat kappen zijn de reden om hem ook qua uiterlijk op te knappen. na hem lekker uit elkaar gehaald te hebben kreeg ik het gruwelijk druk en is alles in kisten en dozen in het verdom hoekie beland. frame ligt in de koeienstal bij de boer waar ik nog extra werk, en blok uit elkaar thuis in een doos. omdat het zo een lange tijd geduurt heb, heb ik besloten ondanks in het dagelijks leven monteur te zijn, het blok door iemand van het forum weer knap in elkaar te laten zetten. frame gaat naar de straler en de coater. kappen ben ik nog niet over uit.
wat nog moet gebeuren is:
frame stralen en coaten, voorvork, achterbrug, kroonplaten ook. kleur wordt licht grijs.
velgen uit elkaar, naven ook grijs laten coaten, waar de band om zit rood.
zwart stuur met zilvere tussenstang.
nieuwe kappenset, orgineel of imitatie ben ik nog niet overuit. maar die krijgen de kleur groen.
motorblok in elkaar laten zetten en dan ook grijs spuiten met een bussie
voorvork reviseren.
noppenbanden of de straatbanden ben ik nog niet overuit. sowieso laat ik ze beiden in de zelfde kleuren spuiten en met rvs spaken.