De brommer heeft heel lang stil gestaan in de schuur en er is toen ongeveer een half jaar niks aan gedaan, maar toen hadden James en ik ongeveer 3 weken geleden besloten om de brommer naar zijn huis toe te rijden en hem daar helemaal uit elkaar te halen. Dat hadden we toen gedaan en de bedoeling was dus ook om het frame de achterbrug en de voorvork poten enzovoort opnieuw te gaan spuiten. Maar toen de brommer helemaal uit elkaar lag had James er helaas geen tijd meer voor dus toen had ik met mijn vader de brommer weer opgehaald en ben ik met mijn vader verder gegaan met het opknappen en opbouwen van de brommer. Aangezien ik nog een Airsail 70 (moest ik alleen even een nieuwe zuiger voor aanschaffen) en een nieuwe 19MM Dellorto Carburateur had liggen waren we dus ook van plan om die erop te zetten en dat hebben we dan ook gedaan. Ook kon ik een SCR Corse Chrome goedkoop kopen van iemand op marktplaats die heb ik toen dus ook opgehaald met mijn vader. Daarna zijn we het frame, de achterbrug, de voorvork poten, het blok en nog wat andere dingen opnieuw gaan spuiten en binnen ongeveer 2 dagen stond hij weer helemaal in elkaar.
Genoeg gelult tijd voor foto's !

Verder zijn er nog wel een aantal dingen die er nog moeten gebeuren zoals:
- Yamaha YZ kapje
- Acerbis evo
- Renthal stuur
- Misschien een DRD achterbrug (PB me maar als je iets hebt liggen).
- Misschien velgranden polijsten
- Middelse remschijf zwart
- Remklauwen rood
- Conti afdekplaatje oliepomp
- Bridgestone stickers achterbug
- WP stickers voorvork
- Rem en koppelingshevels hoogglans zwart spuiten
- Pro Grip handvaten zwart/grijs
- Zadel opnieuw bekleden
- Nieuwe radiateur (PB me maar als je iets hebt liggen).
- Zorgen dat de achterrem weer werkt

- Kappen opnieuw laten spuiten of nieuwe kopen (PB me maar als je iets hebt liggen).
- Nog wat boutjes vervangen
Zo dit was hem weer, ik heb nog een aantal video's die zet ik er vanavond of morgen op want ik moet ze nog uploaden naar YouTube.