basserd schreef:misschien artek een idee?^^
wel mooi klote van je rito. zijn normaal super sterke krukassen voor het geld
artek schijnt sterker te zijn als rito. de artek krukassen worden regematig gebruikt in de sprint dus misschien een goede keus.
hopelijk snel weer MS
Idd had het niet verwacht van die rito, binnen kort maaa een krukas bestellen. Miss ook wel een artek
Ik weet trouwens niet of je je filter nog steeds zo hebt zitten, maar ik heb met een luchtinlaatslang van een auto (zo'n aluminium uitrekbare) een bocht om de schokbreker heen gelegd, en m'n filter in mn accubakje gelegd. Zit toch geen accu op ivm HPI. Misschien ook een idee voor jou?
pizzabezorger schreef:Nee snelgas geeft meer hetzelfde effect als een mhr team 80. Zoals de naam al zegt ga je er gewoon veel sneller van. is zegmaar een goedkopere optie om op te voeren. Als je nog snelgas zoekt heb ik er nog wel een paar liggen.
pizzabezorger schreef:Nee snelgas geeft meer hetzelfde effect als een mhr team 80. Zoals de naam al zegt ga je er gewoon veel sneller van. is zegmaar een goedkopere optie om op te voeren. Als je nog snelgas zoekt heb ik er nog wel een paar liggen.
Joost27 schreef:Of een bidalot 80, mhr team 80, wil nog wel eens kijken of airsal 80 getuned dat bij houdt
noooit.
uhmm jongens. ik ben bang dat jullie je toch vies vergissen. ik heb een keer met een team met mathijs mee gereden, maar ik moest toch aardig gas geven om hem bij te houden, ik ben bang dat die prorace van mart hem niet helemaal bij gaat houden. maar wel beter als eerst