Ik ben Thijmen, kom uit Reeuwijk en rijd sinds m'n 16e (april 2013) een Derbi Xtreme.
Ondertussen is er al een heleboel aan gebeurd, maar toch wil ik wel even laten zien wat er allemaal is veranderd.

Genoeg geluld hier wat foto's!
Hier toen ik hem net gekocht had bij HVA:

Eenmaal in het daglicht met velglintje erop

Toen de taartschep eraf gehaald om een ander achterlichtje erop te zetten:

Ook heb ik de kapjes van de knipperlichten voor vervangen door wit-transparante lampjes.
Het achterlicht was het niet helemaal naar mijn mening, dus toch maar eentje met RAW erop gezet:

Racegaas leek me wel leuk om te proberen erop te zetten, aardig gelukt en het zit nog steeds!

Met een maat van me naar Zeeland geweest:

Gianelli dempertje op mn ori uitlaat gezet

Begin 2014 was het tijd voor wat verandering aan het uiterlijk zodat het Special gehalte van m'n Xtreme Special Edition wat hoger zou liggen, daarom heb ik wat spulletjes bij Kris van het forum gekocht en op bijzondere wijze meegenomen

De nodige revisie in de voorvork gedaan:

Velgen en kroonstukken glans zwart laten coaten

Remklauwen laten stralen, later zelf gespoten:

Remklauwen gereviseerd, in de primer gezet en daarna geel gespoten:

Met de DRD voorvork erop:

In de tussentijd een Airsal 80 gekocht, in combinatie met een Gianelli die ik mocht lenen van een vriend van me:

Toch maar een DRD vsb en een spuitbusje gekocht, die kon ik niet laten liggen voor €10:

Onderweg naar school opeens wiellager kapot

Toen verder gegaan met de brug, het plan wás polijsten maar vind het ook heel strak zo:

Die Airsal voelde toch een beetje ingehouden, toen een Dellorto 21mm gekocht en erop gezet

De setup is dan nog steeds niet heel spannend eigenlijk:
Airsal 80
Ori krukas
Dellorto 21mm black edition
Gianelli uitlaat
12-53
Top 70, dit is niet snel maar de politie hier is spijker en spijker hard als het om je brommersnelheid gaat

Om het resultaat nog even naast het origineel te zetten:
Voor:

Na: (remklauw mist hier, zal later een betere foto maken

Misschien dat jullie nog wat meningen en/of ideeën hebben voor m'n brommer, ik hoor het graag!