derbi xtreme 2009 project !!

Ben je bezig met een project? Dan kun je het in dit forum bijhouden.
donnyslats
Schakelrijder
Vervoersmiddel: derbi senda sm xtreme

Re: derbi xtreme 2009 project !! update!! 20-3-2014

Ongelezen bericht door donnyslats »

ik ben weer wat bezig geweest! heb de achterbrug en de voorpoten in elkaar gezet en erin gezet en nog een aantal dingen, ben erg benieuwd hoe jullie het vinden, gewoon reageren dus!

Afbeelding
ook wat spullen besteld om de voorvork weer in elkaar te zetten, ik heb 250 ml per poot gedaan is dit genoeg voor een xtreme voorvork?
Afbeelding
balhoofdlagers erin
Afbeelding
onderste kroon plaat er weer in, had gezegt dat heel de balhoofdpen afgeplakt moest worden, hebben ze aleen het schroefdraad gedaan :palm: heb dus even moet veilen maar past er nu gelukkig weer goed in! :emo:
Afbeelding
pootjes ook weer in elkaar
Afbeelding
remklauw is ook bijna af moet alleen nog een laagje blanke lak overheen. :wub: :wub:
Afbeelding
en zo staat hij er nu bij, ik wacht nog op onderdelen van josdijkman dan kunnen de wielen er weer in en de uitlaat erop.
Afbeelding

owhja heb alles ook weer in elkaar geschroefd met nieuwe boutjes moertjes en ringetjes. heb ook de aansluitingen gemaakt voor een dodemanskoord en een temp teller ook komt er nog een koso teller op waneer weet ik alleen nog niet haha. Er staan ook nog een paar leuke dingen op het lijstje waar ik nog even voor moet sparen. Als ik eenmaal werk wil ik graag een usd goude voorvork (als dat staat) en ben een beetje aan het kijken naar de bidalot 94 kit :wub: die er sws wel gaat komen zal nog wel even duren maar hij komt sws!

groetjes :wave:
Laatst gewijzigd door donnyslats op do 20 mar 2014, 21:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Daantjeuuuu
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi senda drd

Re: derbi xtreme 2009 project !!

Ongelezen bericht door Daantjeuuuu »

netjes geak!
frame staat echt strak inde coating :wub:
Afbeelding
Timmerman101 schreef:Planking with Derbi's
donnyslats
Schakelrijder

Dankje, sommige plekjes zijn wat slordig maarja gelukkig niet egt op een zichtbare plek.
owhja komt ook een acerbis evo vsb op en een zwart yz kapje.
zit er nog verschil in het yz kapje van bromfietsshop en de originele van een yz? Welke ziet er het best uit?
donnyslats
Schakelrijder

weet iemand een manier om met de hand te ontluchten zonder dat er al te vel remvloeistof op me pas gespoten klauwen komt?
ben bang dat ik het straks weer opnieuw kan doen haha
Ryanvn5
Beginnende Derbi fan
Vervoersmiddel: Derbi senda (reviseren/opknappen)
, yamaha aerox 70cc roze top

Ongelezen bericht door Ryanvn5 »

Dit had ik ook met me remklauw -_- net gespoten wou ik gaan ontluchten ging alles er weer af, nu moet ik wel zegge dat ik goedkope verf Had gebruikt. Ik gebruik nu om te ontluchten een spuitje met gewoon een brandstof slangetje eraan dit werkt prima en je morst niet, kan dadelijk wel een foto posten :happy:
donnyslats
Schakelrijder

en dan van benden naar boven spuiten? zodra het spuitje leeg is moet je hem natuurlijk weer vol zuigen ik neem aan dat je dan eerst de nippel dicht moet draaien en dan pas het spuitje eraf?
imro'tjeuuuuu
Schakelrijder
Vervoersmiddel: derbi senda drd black editon

Ongelezen bericht door imro'tjeuuuuu »

Dik project man.

Benieuwd naar het eind resultaat!
Ryanvn5
Beginnende Derbi fan
Vervoersmiddel: Derbi senda (reviseren/opknappen)
, yamaha aerox 70cc roze top

Ongelezen bericht door Ryanvn5 »

donnyslats schreef:en dan van benden naar boven spuiten? zodra het spuitje leeg is moet je hem natuurlijk weer vol zuigen ik neem aan dat je dan eerst de nippel dicht moet draaien en dan pas het spuitje eraf?
Ja klopt precies, je zet eerst gewoon een sleutel op je nippel ofzo, en dan het slangetje erop, Spuit de vloeistof er rustig is en dan draai je de nippel dicht en vul je de Spuit weer, tot dat die op druk is. Zorg wel dat je een beetje flexibel slangetje hebt die goed afdicht niet zo'n oude verrotte zegmaar haha, desnoods zet je daar ook een klemmetje op. Succes! Dik project!
Plaats reactie