Enneee, over een paar dagen is het pas 2014

oohjaaa 2013 denken en 2014 schrijven, dankjewel dyslexieJoep schreef:Zeker dik Diederik! Super netjes!
Enneee, over een paar dagen is het pas 2014
Heb zelf de spoelers van het carter aangepast ja en de randjes van de spoelers in de cilinder scherp gemaakt.mathijsb schreef:lekker bezig.
vanwaar de keuze voor een sx65 membraam?
heb je de spoelers van het carter zelf aangepast?
ben wel benieuwd hoe deze set up zal lopen
blackidentity schreef:Brb, ff bier halen.
Als je inlaat niet aangepast is, heeft dat membraam geen effectmathijsb schreef:oke, ik heb een membraam van een CR85 maar ook een OT blok. en dat past idd maar net.
maar denk dat dit ook wel zal boeken!
succes er mee!
Voorbeeldje van en adresje waar je dit goed kan laten doen?Frenk schreef:Zilver laten anodiseren.
CR85 past in nieuw type op geen enkele manier, op geen mogelijkheid dat die buitenste kleppen goed open kunnenJasper schreef:Als je inlaat niet aangepast is, heeft dat membraam geen effectmathijsb schreef:oke, ik heb een membraam van een CR85 maar ook een OT blok. en dat past idd maar net.
maar denk dat dit ook wel zal boeken!
succes er mee!! Te weinig plaats om het mengsel te laten wervelen en goed uit het membraam te laten komen.
Ik heb een kawasaki 85 membraam in mijn nt blok van mijn sprinter, is niet plug en play. Maar is minder breed, waardoor die geschikter is om pas te maken voor een brommer blok. Mijn inlaat is wel een heel stuk groter dan origineel.
blackidentity schreef:Brb, ff bier halen.
Yezzz schreef:Jij hebt geen derbi, jij hebt een groene vespa op noppen. Nou shhkevrie schreef:Psssstt! Derbi Kopen?
Stickers set is er helaas al weer af.Gooncy schreef:Mooi man! gaat weer de goede kant op zo te zien! Goede sticker keuze, ben benieuwd naar het eindresultaat