en nu maar wachten tot 19 juni! dan heb ik mijn praktijk examen , en 13 juni ben ik jarig
handkappen er maar afgehaald want ik vond het niet zo mooi staan.
hier nog wat fotos
achterspatbord ook lekker vol geplakt met stickers!
alle hele poos niks meer laten horen, kheb er weer best wat dingetjes aan verandert, stage 6 tempratuur sensor kappen afgezaagd, voca demper erop, stuur hoger gezet en al heel lang een andere uitlaat. op deze foto waren mn kappen nog niet afgezaagd.
mooie brommer, goede kleurencombi. vond alleen die bovenlangse uitlaat hem beter staan, maar dat is een mening.
zie ik het goed dat er een andere veer op zit? zo ja welke ? wil ook graag een rode veer, maar om een losse veer naar de coater te brengen ben ik bang dat het zijn geld niet waard is.
mototje schreef:mooie brommer, goede kleurencombi. vond alleen die bovenlangse uitlaat hem beter staan, maar dat is een mening.
zie ik het goed dat er een andere veer op zit? zo ja welke ? wil ook graag een rode veer, maar om een losse veer naar de coater te brengen ben ik bang dat het zijn geld niet waard is.
het is idd een andere schokbreker het is een conti kheb deze zelf uitelkaar gehaald en die veer gewoon zelf gespoten dat gaat best goed hoor.
Die grips die je bij je eerste bestel foto had zijn echt ENORM slecht, ik raad ze af voor iedereen. Vandaag nog naar een winkel geweest om nieuwe te halen. Deze progrip grips geven rubben/kleur af, blijven niet op het stuur zitten (zelf als ik een tijdje heb gereden moet ik ze terug in plaats schuiven omdat ze teveel naar achteren zijn gedraaid van het gas geven). Letterlijk de slechte grips die ik ooit heb gehad.